10 Reacties
3 jaar geleden
Fietsen in ieder geval niet. Al dat gehobbel, daar moet ze nog een beter ruggetje voor krijgen! Dat werd bij ons aangeraden vanaf 9/10 maand.
Het winkelwagentje zou ik zo niet durven zeggen 馃き
3 jaar geleden
Reactie op sophie1998
Fietsen in ieder geval niet. Al dat gehobbel, daar moet ze nog een beter ru ...
Ja, fietsen gaat ook niet mijn voorkeur naar uit hoor. Stukje wat ik zou fietsen is over asfalt maar dan nog heb je wel een punt. Ik dacht trouwens dat het die 9/10 maanden was omdat de meeste kinderen dan zelfstandig kunnen zitten.
Vind haar ook nog veel te klein voor op de fiets dus wacht nog even op mooier weer 馃槉
Ok茅, fietsen niet dus maar het winkelwagentje? 馃
3 jaar geleden
Blijft ze zitten als je haar zittend neerzet kan ze vanuit ligstand zelf omhoog komen om te gaan zitten (zoals ik het lees in je topic)? Volgens mij wordt er geadviseerd om te wachten tot je kindje zelf gaat zitten, ook voor winkelwagentjes. Maar anders even navragen bij het cb?
3 jaar geleden
Reactie op Ruelle
Blijft ze zitten als je haar zittend neerzet kan ze vanuit ligstand zelf om ...
Ze gaat vanuit ligstand zelf zitten. Dus echt zelfstandig.
Ik ga het morgen maar eens uitproberen.
Cb kan ik altijd nog bellen naar die hebben niet de meest fantastische adviezen vind ik.
3 jaar geleden
Reactie op 馃尭
Hoi hoo, ik heb helaas geen antwoord op je vraag maar ben heel benieuwd hoe ...
Euhm... niet. 馃き
Wat mij betreft was ze nog zo 'klein' mogelijk gebleven (iets met echt laatste kindje dus zo lang mogelijk van de baby tijd willen genieten)
Dus nee, ik heb niks gedaan om het te stimuleren. Heb haar zelfs nog nooit op haar billendoekjes neergezet voor ze zelfstandig tot zit kon komen.
Waarom iets forceren als het vanzelf komt? In mijn beleving doen baby's/ kinderen dingen als ze er klaar voor zijn.
Bij mijn 2e heb ik ook niks gedaan en zijn liep met 8 maanden.
VRIEND
3 jaar geleden
Hier zodra ze goed stevig kan blijven zitten ook in de winkelkar gezet. Zou niet weten waarom niet en hoe lang is dat nu? Max 15 minuten? 馃槄 ze zitten toch ook in een kinderstoel? Als je niet door de winkel sjeest lijkt me dat echt geen probleem. fietsen vind ik inderdaad zoals al gezegd met al die hobbels wat anders, daar wacht ik echt tot de lente mee..
3 jaar geleden
Hier met 6 maanden, hij houdt zichzelf goed vast en vindt het prachtig 馃槉

3 jaar geleden
Nou, ik heb het vorige week uitgeprobeerd hoor en ze vond het zo leuk! Ik kreeg haar geeneens goed op de foto aangezien haar hoofd alle kanten op ging om alles te zien 馃槉
Kan ze me vanaf nu goed meehelpen met de weekboodschappen 馃榿