23 Reacties

2 jaar geleden

Pyjama zou ik niet weten, maar voor de sokjes kan je een maillot proberen onder een pyjama. Succes met die uittrekken 馃檲馃槀

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Pyjama zou ik niet weten, maar voor de sokjes kan je een maillot proberen o ...
Deden wij trouwens al met een paar maand oud omdat mevrouw hier (vooral toen ze nog kleiner was) lang en dun was met gigantische voeten, dus broekjes en pakjes waar voetjes aan zaten pastten echt nooit

2 jaar geleden

Reactie op Nathaliiieee

Pyjama zou ik niet weten, maar voor de sokjes kan je een maillot proberen o ...
Oh! Wat logisch en een goede tip! Thanks!

2 jaar geleden

Primark!! Heb ik laatst zo een dikke fluffy pyjama gekocht voor m鈥檔 zoontje. Ik vind de pyjama鈥檚 van de wibra ook fijn maar die zijn wat dunner.

2 jaar geleden

Ik zag laatst bij de hema een dikke nijntje pyjama super schattig!

2 jaar geleden

Misschien is wol iets? Merinowil prikt niet en is lekker warm. Bijvoorbeeld Dilling, Joha etc. Op Vinted vaak te vinden voor een iets vriendelijkere prijs 馃槈

2 jaar geleden

Wol helpt heel erg goed bij het reguleren van de temperatuur. Je zou bijvoorbeeld ook een wollen onderdeken op het bed kunnen leggen. Verder zijn wollen rompertje/pyjama's ook erg fijn. Volgende week vrijdag-zondag heeft dilling 30% korting op alles voor babys en kinderen

2 jaar geleden

Reactie op Mamavant99

Wol helpt heel erg goed bij het reguleren van de temperatuur. Je zou bijvoo ...
Deze week of volgende week die korting?

2 jaar geleden

Reactie op Ellis2022

Deze week of volgende week die korting?
Volgende week!

2 jaar geleden

Reactie op Ilsavv

Misschien is wol iets? Merinowil prikt niet en is lekker warm. Bijvoorbeeld ...
Dat zou ik heel graag willen maar we hebben alles van wol uit huis moeten halen omdat onze zoon last kreeg van z'n luchtwegen en astmatische aanleg bleek te hebben 馃様 Ik heb zelf een wol allergie dus we kregen het advies de spullen van wol die we hadden uit huis te halen.

2 jaar geleden

Reactie op Manon Charlie

Dat zou ik heel graag willen maar we hebben alles van wol uit huis moeten h ...
Dat is jammer zeg! Ik wist niet dat dat ook voor merinowol was. Succes met je zoektocht!

2 jaar geleden

Ken je de sleepsuit van ergopouch al? Slaapzak maar dan met benen

2 jaar geleden

Reactie op Sjo888

Ken je de sleepsuit van ergopouch al? Slaapzak maar dan met benen
Nee ken ik niet! Bedankt voor de tip, dit lijkt wel eens uitkomst te kunnen bieden in de wintermaanden

2 jaar geleden

Misschien kun je eens contact opnemen met Daaloumaa. Zij maakt willen hoeslakens ed maar geeft ook echt fijn advies, en kan mogelijk qua allergie wel de gouden tip geven over wat dan warmhoudend is.. ons zoontje sliep ook al vanaf 12 mnd op een vloerbed en toen we daar een wollen hoeslaken overheen hebben gedaan, werkte dat enorm temperatuur regulerend. Succes!

2 jaar geleden

Reactie op Mamavant99

Volgende week!
Hoe valt dilling qua grote? Mijn dochter zit momenteel in maatje 80, maar koop al stilaan richting 86 voor de winter. Neem ik in zowe een boxpakje dan best maatje 86 of mss 92?

2 jaar geleden

Reactie op Ellis2022

Hoe valt dilling qua grote? Mijn dochter zit momenteel in maatje 80, maar k ...
Het valt ruim, en rekt vooral erg goed waardoor je het heel lang aan kunt. Vorig najaar had ik bijv rompers in maat 56, 62 en 68. Toen mijn zoontje de 68 paste, kon hij die van 56 ook nog aan. Dus iets groter is prima, maar je hoeft zeker niet veel te groot te nemen want je kan er toch zeker nog wel 1 (of 2) maten langer mee doen

2 jaar geleden

Bemini heeft ook slaapzakken met beentjes. Die die ze nu heeft is op de groei gekocht, haar voetjes komen er nog niet door en je kan het gaatje onderaan afdekken voor de warmte

2 jaar geleden

Reactie op Mamavant99

Wol helpt heel erg goed bij het reguleren van de temperatuur. Je zou bijvoo ...
Goede tip! Gisteren 2 boxpakjes en wanten besteld! Die boxpakjes zijn zo fijn om in te slapen en na het badje aan te doen 馃グ

2 jaar geleden

Reactie op Norelien

Goede tip! Gisteren 2 boxpakjes en wanten besteld! Die boxpakjes zijn zo fi ...
Van waar heb je er besteld? 馃

2 jaar geleden

H&M heeft ook hele fijne fleecepakjes