31 Reacties

4 jaar geleden

Ik heb gewoon m'n eigen wasmiddel gebruikt . En geen wasverzachter.. daar heb ik natuur azijn voor gebruikt

4 jaar geleden

Ik gebruik wasnoten. En voor de spuitluiers ed heb ik biologisch wasmiddel van de DM

4 jaar geleden

Ik heb gewoon mijn normale wasmiddel en dan azijn als wasverzachter, ging prima 馃憤馃徎

4 jaar geleden

Ik gebruik wat ik normaal gebruik. Daarna als het nodig is ivm allergie oid zal ik mij aanpassen. Maar werkelijk alles steriel en parfum vrij maken vind ik weer net te ver gaan.

4 jaar geleden

Persil gel sensitive gebruiken wij 鈽猴笍

4 jaar geleden

Ik ga ook voor een neutraal wasmiddel. Mijn vroedvrouw heeft gezegd dat dit beter is omdat er geen parfums of andere zaken zijn toegevoegd. De huid van de baby zou dit niet kunnen verdragen

4 jaar geleden

Wij hebben bij onze eerste zoon het eerste wasje neutraal gedaan, vanwege alle adviezen maar de kraamhulp was al vrij stellig dat onze was samen wordt gedaan met die van de baby, dus hup alles bij elkaar met onze gewone wasmiddelen. Wanneer je ziet dat het baby'tje erop reageert, kun je dan handelen toch..

4 jaar geleden

Reactie op Annefleur1566

Ik gebruik wat ik normaal gebruik. Daarna als het nodig is ivm allergie oid ...
Ja zo sta ik er ook in! Heb er eerlijk gezegd ook niet over nagedacht om iets anders te doen haha, totdat ik op deze titel stuitte.

4 jaar geleden

Gewoon hetzelfde als normaal

4 jaar geleden

Gebruik voor onszelf ook neutral dus voor de baby ook!

4 jaar geleden

Albert Heijn puur. Maar ook alleen voor de eerste weken, daarna kijken hoe hij op onze wasmiddel reageert.

4 jaar geleden

Neutral heeft een aparte geur tot geen geur. Ik heb nu persil newborn gekocht. Echt heerlijk!! Geen neutral meer voor mij

4 jaar geleden

Ik maak m鈥檔 eigen wasmiddel met marseillevlokken, dus ga dat ook gebruiken voor de babywasjes 馃槉

4 jaar geleden

Albert heijn puur

4 jaar geleden

Reactie op Aye

Neutral heeft een aparte geur tot geen geur. Ik heb nu persil newborn gekoc ...
Deze heb ik ook gekocht en ruikt zo lekker fris馃槏

4 jaar geleden

Reactie op Aye

Neutral heeft een aparte geur tot geen geur. Ik heb nu persil newborn gekoc ...
Ik gebruik ook die van persil! Heel fijn product馃憤馃徑

4 jaar geleden

Kraamzorg zei tegen mij dat het niet is om andere wasmiddel aan te schaffen. Zolang je beide niet gevoelig bent was dat niet nodig. Zolang je mag geen wasverzachter gebruikt. Je eigen kleding was je ook met je eigen wasmiddel en daar liggen ze ook tegen aan is mij gezegd.

4 jaar geleden

Ik gebruik gewoon Robijn en wasverzachter van Zwitsal. Ben nogal gek op alle geuren van Robijn, dus die kleine moet er maar aan wennen.. 馃槤 Als hij uitslag krijgt, stap ik uiteraard gelijk over! Ieder z鈥檔 ding, maar heb het idee dat je juist een teer huisje cre毛ert met Neutral ed

4 jaar geleden

Gewoon die we altijd doen. Witte/color reus. Is een van de weinige waar ik en mijn man beide niet allergisch voor zijn 馃槄 En ik gebruik maar een klein beetje ervan.

4 jaar geleden

Ik gebruik neutral, omdat ikzelf vroeger veel last had van eczeem en ik hier niet op reageerde. Ik waste alle kleding van mn zoon hiermee voor de geboorte. Na de geboorte na een tijdje normaal wasmiddel gebruikt en daar reageerde hij meteen op, dus nu nog steeds neutral. Denk dat ik voor mn tweede zoon dus ook maar neutral doe, kan het samen in de was. Het heeft wel een herkenbare (niet-)geur.