15 Reacties

4 jaar geleden

Ik ben nog niet echt misselijk geweest maar ik kreeg wel beschuit en thee weg toen ik ligt misselijk was

4 jaar geleden

Ik lees graag mee. Hier wil vanilleyoghurt meestal wel. Vind dat superlekker met cruesli maar krijg ik nu niet weg, alleen kale yoghurt. Twee keer is me een mueslireep gelukt. Soep met knisperbolletjes soms. Ook niet echt tips om nou zo gevuld te raken.. sorry!

4 jaar geleden

Bij mij helpt het om iets kleins te eten zoals blokje kaas of beetje yoghurt. Dan gaat de misselijkheid op een gegeven moment weg

4 jaar geleden

Reactie op EerstekindjeAlphenAD

Bij mij helpt het om iets kleins te eten zoals blokje kaas of beetje yoghur ...
Maar over algemeen vind ik alles wat ik voorheen heerlijk vond, nu opeens heel vies smaken. Vis en kip vind ik vreselijk nu, chinees eten walg ik ineens van (vond dat heerlijk). Ik leef nu op soep, Crackers en kaas dat gaat nog goed.. ik denk dat het vooral onderzoeken is elke dag wat ik wel of niet lekker vind.

4 jaar geleden

Echt super lastig!... ik ben nu ook steeds misselijk, fruit vind ik lekker, banaan vooral! Droge Toastjes, eet ik in de ochtend of voor een maaltijd.. een goede tip is, vaak kleine porties eten..... maar het is elke dag anders, wat het echt lastig maakt!

4 jaar geleden

Mij helpt het om bijvoorbeeld een ontbijtkoek in kleine stukjes te snijden en in een zakje in de buurt te houden. Als het dan eventjes wél gaat neem je een stukje en blijf je tenminste een beetje vol.

4 jaar geleden

Ik ben niet super misselijk, maar wel ongemakkelijk gevoel in mn maag en nergens zin in. Wat er t beste in gaat is een boterham onder de grill en dan plakje kaas erop

4 jaar geleden

Ik kan alleen maar fruit eten. Bij al het andere denk ik neeeeee. M’n buik knort maar m’n hoofd heeft geen honger. Ik eet dus alleen maar fruit nu en heel af en toe een cracker op de momenten dat ik denk oké, nu lukt het. Ik slikte grote vitamines van solgar, als ik daar nu alleen al aan denk word ik al niet goed dus nu van etos hele mini foliumzuur pilletjes gehaald zodat ik in ieder geval het meest essentiële binnen krijg. Ik hoor mensen over beschuit en prik… maar mij lukt dat niet vrees ik

3 jaar geleden

Ik ben niet per se de hele tijd misselijk maar wel super vaak een ‘lege maag’ gevoel. Terwijl ik bijvoorbeeld net heb gegeten. Iemand nog tips?

3 jaar geleden

Reactie op mmmb92

Ik ben niet per se de hele tijd misselijk maar wel super vaak een ‘lege maa ...
Wat meer kleine dingen eten gedurende de dag? Zo voorkom je de ergste honger en dus ook dat flauwe gevoel dat kan ontstaan.

3 jaar geleden

Reactie op Liesemeis

Wat meer kleine dingen eten gedurende de dag? Zo voorkom je de ergste honge ...
Ja misschien. Al heb ik net mn avondeten op en nu begint het alweer🙄

3 jaar geleden

Reactie op mmmb92

Ik ben niet per se de hele tijd misselijk maar wel super vaak een ‘lege maa ...
Zooo herkenbaar 😅

3 jaar geleden

Reactie op Mevrouwtje Theelepel

Zooo herkenbaar 😅
Zit nu op het punt dat er gewoon elke minuut een pepernoot in gaat😂

3 jaar geleden

Wat bij m'n vorige zwangerschap hielp was waterijsjes. Nu dropjes maar daar mag je niet teveel van.

3 jaar geleden

Rijst of mais wafels