20 Reacties
3 jaar geleden
Je hebt van de kleine keuken gezonde fruit/groentespreads. Bij ons bij de albert heijn en jumbo te koop. Hebben nu aardbei bietjes om mee te beginnen.
3 jaar geleden
New mom hier, dus geen ervaring! Begin je zo vroeg al met brood? Ik dacht pas veeel later. Of is dit per kindje verschillend waar ze aan toe zijn? Ik vind het idee om over een maandje al brood te gaan geven heel eng 🙈
3 jaar geleden
New mom hier, dus geen ervaring! Begin je zo vroeg al met brood? Ik dacht p ...
😀 ja ze is over een week 6 maanden. En is al goed bezig met fruit en groente. ze reageert er goed op. Is mn 3e. Bij mn 1e ben ik ook later begonnen maar mn 2e gaf ik met 7 maanden een korst en daar sabbelde ze op.
Mn 3e drinkt ook niet graag dus paar hapjes brood en 100cc melk is voor mij oke. Dan voelt t goed. En alleen tijdens t ontbijt geef ik dr brood. Maar wel goed nat maken met boter en evetueel deppen in melk de 1e keer zou ik doen.
3 jaar geleden
Reactie op -Alicia-
Maakt het type boter nog uit?🤔
Wij hebben op het moment lurpak
Zoutloos
3 jaar geleden
Wij kregen het advies van het CB te beginnen met leverpastei en smeerkaas.
3 jaar geleden
Reactie op Annickiie
Leverpastei mag toch juist niet??

Vanwege vitamine A retinol niet
3 jaar geleden
Heel vreemd van de kinderarts op CB🤷🏻♀️. Bedankt voor jullie info! Beginnen we met ander beleg (gelukkig nog geen start gemaakt..).
3 jaar geleden
Reactie op -Alicia-
Zei CB niet juist nog even GEEN leverworst en smeerkaas? 🤔
- "Lust ik wel ...

Haha nee, dat weet ik zeker dat ze dat NIET zei. Ze zei begin maar met brood. Oké, wat erop als advies? Begin maar eens met leverpastei of smeerkaas was het antwoord.. voordat ik wegga vat ik vaak nog even samen wat er is besproken. Dus ik weet zeker dat ik het goed heb begrepen.