6 Reacties

9 maanden geleden

Op moment is hier iedereen aan de hooikoorts. Maar kort daarvoor hebben we zeker ook een periode van ziektes gehad. Hoort er bij zeggen ze :(

9 maanden geleden

Reactie op Atroxmons

Op moment is hier iedereen aan de hooikoorts. Maar kort daarvoor hebben we ...
Vind het zo zwaar als ze ziek zijn 馃槹

9 maanden geleden

Reactie op Sashimi

Vind het zo zwaar als ze ziek zijn 馃槹
Nu is A4 op met met 40 graden en G2 op bed met 38 graden. En ja, is ff bijschalen in aandacht. Maar ik vertel ze altijd duidelijk wat en hoe ik iets ga doen. Zeker als ze ziek zijn. Zo weten ze ook als ik de kamer uit ben waar ik ben

7 maanden geleden

Weet niet of iemand dit topic nog leest maar ons dochtertje is echt nog steeds om de week ziek. Weekje beter en dan weer hoesten en/of snot en vannacht hele nacht liggen hoesten en nu weeeer koorts. Ik dacht we zijn er even vanaf met dit iets warmere weer maar helaas :(

7 maanden geleden

Reactie op Sashimi

Weet niet of iemand dit topic nog leest maar ons dochtertje is echt nog ste ...
Wij hebben dat met onze oudste ook wel gehad maar vooral de eerste 2 jaar. Onze jongste nu 8 maanden achter elkaar op en af (jongste is 15 mnd). Wij verdenken ze beide van pollen allergie (net als papa). Zit soms te twijfelen over doorverwijzing kno vanwege oren.. wij hebben laatst een keer een week een hooikoorts half pilletje geprobeerd. Hij vond dat niet te vreten dus dat was wat lastig maar het leek wel echt wat beter qua snot, rode ogen en hoesten.. Als het continue blijft aanhouden zou ik misschien gewoon x doorverwijzing naar kno vragen voor beoordelen amandelen (met name neus amandelen) en de oren..

7 maanden geleden

Reactie op moes1

Wij hebben dat met onze oudste ook wel gehad maar vooral de eerste 2 jaar. ...
Neus en keelamandelen had ik nog niet aan gedacht! Overigens had ze nu maar 1 dag en nacht koorts en dag erna was t weer weg. Is dat ook normaal zo kort een koorts dag? Als ze nu volgende week weer ziek is ga ik even bellen.