8 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben er 1 van de lidl. Wordt nu vooral mee gespeeld als opstapje en overheen klimmen. Dus de wobbel op z'n kop Als z'n nichtjes van 3 en 8 er zijn wordt hij meteen omgedraaid en heel de dag mee gespeeld.

2 jaar geleden

Ik heb een mini balance board, de grote ligt nog op zolder. Wordt nu niet meegespeeld eigenlijk. Helemaal niet 😅

2 jaar geleden

Wij hebben er een en er wordt echt wel veel mee gespeeld. Dus wel een groot succes hier! Het is fantasierijk speelgoed. Maar denk dat je ook moet kijken naar je kindje en interesse.

2 jaar geleden

Misschien eens kijken of er een speelotheek in de buurt is waar je er 1 kan lenen om te zien of het wat is

2 jaar geleden

Hier een wobbel en dat is een groot succes! Leuk om 'wip wap' mee te spelen maar ook leuk om de auto's overheen te laten rijden of om zelf overheen te klimmen. Hier wordt ie bijna elke dag wel uitgehaald!

2 jaar geleden

Wij hebben de kleinere wobbel. Ik heb hem via marktplaats gekocht. Ons zoontje vind het erg leuk om auto’s er over of onder door er mee te laten rijden. Hij wil altijd samen met mij er mee spelen. Het is echt een mama en Rick moment geworden

2 jaar geleden

Reactie op SuzanvanKrimpen

Wij hebben de kleinere wobbel. Ik heb hem via marktplaats gekocht. Ons zoon ...
Hier is net het hele wagenpark uit de mand gehaald, want alles moet er af

2 jaar geleden

Ik zeg doen!!. Ons zoontje van 1.5 jaar speelt er heel veel mee.