32 Reacties
3 jaar geleden
Maxicosi is tot ongeveer 15maanden 😉 ongeveer tot maat 86/92.
Pas als de oren er bovenuit komen is hij te klein.
Maare... ik zou voor een stoel gaan die wel achterstevoren kan, zeker tot de 2jaar zo vervoeren.
3 jaar geleden
Reactie op M_1986
Oh wow zijn jullie kindjes dan al zo groot?
Hier past het nog prima.
Wij ...
Mijn bijna 8maander zit in maat 62/68, is dat zo klein?
Aangezien maxicosi tot zeker maat 86 kan.
3 jaar geleden
Onze dochter zit ook al 2 maanden in een vervolgstoel, zeker met de voetenzak in de maxi cosy werd het te krap voor haar! Wij hebben de Slee stoel, tot 15 maanden achterwaarts gedraaid en daarna draaien we hem om naar voren.
Doordat het een meegroei stoel is kan ze erin tot ze naar een zitverhoger kan.
3 jaar geleden
Wij zijn sinds deze week ook overgestapt op een autostoel. De lionelli bastiaan, die kon al vanaf de geboorte tot ongeveer 10 jaar.
Is in ligstand achterste voren te gebruiken en kan ook rechtop achterste voren met de tijd.
Daarna wanneer het mag draaien we hem vooruit.
Hij is 360 graden draaibaar dus hoop dat het in en uit de auto gaan stukken makkelijker wordt 😄 (we hebben er nog niet mee gereden)
3 jaar geleden
Wij hebben deze gekocht. Erg tevreden over! 🙌
https://www.bol.com/nl/nl/p/maxi-cosi-axissfix-i-size-autostoeltje-360-draaibaar-authentic-graphite/9200000129156867/?bltgh=vSosuTwDbhv28757d89GOw.4_16.24.ProductImage
3 jaar geleden
Reactie op Mereltje86
Aangezien maxicosi ...
Ligt helemaal aan de maxi cosi. Onze Pebble pro I-Size gaat tot aan 74cm of tot aan 12 kg.
Onze meid van 6.5 maand zit nu in kledingmaat 68/74. Dus zij gaat dat nooit redden tot aan 15 maanden.
3 jaar geleden
Reactie op Puck-192
Ligt helemaal aan de maxi cosi. Onze Pebble pro I-Size gaat tot aan 74cm of ...
* Wij hebben daarom van de week de volgende stoel in huis gehaald. Omdat die nu in de aanbieding was.
Wij zijn voor de Maxi Cosi Pearl pro 2 gegaan. Die past tevens op dezelfde isofix base.
3 jaar geleden
Reactie op M_1986
Deze toch niet draaibaar? Behalve als je telkens de top tether loshaalt?
D ...
Ja klopt als je de top tether gebruikt kan je hem niet draaien maar zonder wel.
Ik heb het niet in mijn auto maar met de isofix bevestiging zit hij goed en veilig vast. De top tether is een extra optie.
(Hij kan ook met de gordel vast)
3 jaar geleden
Reactie op Charissavm
Ja klopt als je de top tether gebruikt kan je hem niet draaien maar zonder ...
Dat is volgens mij niet helemaal waar.
Een autostoel maak je vast met de gordel, isofix met steunpoot of isofix met top tether.
Top tether is geen extra optie. Maar is nodig om het stoeltje veilig te installeren. Met alleen isofix is dit niet het geval!
3 jaar geleden
Reactie op Charissavm
Ja klopt als je de top tether gebruikt kan je hem niet draaien maar zonder ...
Bij autostoelen voor baby’s en peuters hebben ouders nog een bevestigingspunt nodig, die de stoel vastzet op de grond: een zogenaamde steunpoot. In plaats van een steunpoot kunnen ouders ook een Top Tether gebruiken.
Een Top Tether is een extra riem die van de bovenkant van het autostoeltje naar een speciaal bevestigingspunt achter in de auto vastgehaakt wordt. De steunpoot of Top Tether zorgt ervoor dat de stoel niet kantelt bij een botsing, wat een grotere belasting op het lichaam voorkomt.
3 jaar geleden
Reactie op Mereltje86
Aangezien maxicosi ...
Is wel een klein mannetje dan! Heerlijk! Onze dochter is 7mnd en maat 74/80. Ze is vooral heel lang. In de maxicosi pebble pro past ze nauwelijks.