13 Reacties

4 jaar geleden

Shein kan je leuke bestellen , primark heeft ook een leuke mama collectie . En op zalando heeft miss guided zwangerschap ook super leuke dingens

4 jaar geleden

4 jaar geleden

Bij de Terstal. Is 20 euro en blijft zacht. Is geen zwangerschapsbroek dus advies is maatje groter bestellen.

4 jaar geleden

Ambika. Hebben hele fijne flared leggings, super zacht en zitten mooi! Ik heb gewoon mijn eigen maat met 24 weken zwanger aan. Mega stretch

4 jaar geleden

Ik vond een fijne op ASOS. Legging met veel.kleur en bloemen :) en m'n lievelings flared komt van Mango, wel gewoon zwart, maar goede kwaliteit , mis heb je er iets aan. Vind leuke zwangerschapskleding ook moeilijk te vinden

4 jaar geleden

Costes. Veel keuze en rekken goed mee. Ik draag nog steeds mijn eigen maat hier van.

4 jaar geleden

Hip voor de heb voor printjes, heb zelf de voorkeur voor effe kleuren en heb nu van de WE een hele fijne gevonden. Maatje groter gekocht en zit als gegoten en kan ik nog wel even in groeien.

4 jaar geleden

Ik heb een buurvrouw die dit bij de zeeman heeft gekocht stof blijft mooi gaf je aan

4 jaar geleden

Ik zag deze voorbijkomen op fb!

4 jaar geleden

Die van The Musthaves, echt heerlijk en heel veel super leuke hippe printjes!

4 jaar geleden

Die van The Musthaves! Hebben echt hele leuke printjes en zijn oprecht mooi 🤩

4 jaar geleden

Pieces, nu ook sommige in sale. Heb 2 bloemen flares besteld en gewoon in maat S wat ik anders ook heb. Het stiek rekt zodoende mee dat ie over de buik past en dat je de broek na de bevalling ook past.

4 jaar geleden

Stieglitz zijn leuk:)