22 Reacties

3 jaar geleden

Wij hebben een zoutlamp staan. Werkt prima

3 jaar geleden

Wij hebben deze, Rose in April heet het merk en dan de lamp Joseph. Is wel prijzig maar o zo schattig op de babykamer 😍

3 jaar geleden

Hier ook een zoutlamp

3 jaar geleden

Deze hebben wij, van de ikea

3 jaar geleden

Heb gewoon een lampje die je kan dimmen. Heel handig.

3 jaar geleden

Heb net op Amazon een lampje besteld voor 12 euro die je kan ophangen aan hey bedje waar ook een dimmer op zit en white noise zelfs. En meteen ook twee lampjes die je in een stopcontact doet met bewegingssensor omdat ik geregeld over de gang zal lopen naar douche/toilet en babykamer.

3 jaar geleden

Reactie op ComtesseC

Heb net op Amazon een lampje besteld voor 12 euro die je kan ophangen aan h ...
Heb je hier een link van?

3 jaar geleden

Wij hebben in het hele huis Philips hue. Kan je helemaal instellen zoals je wilt. Heb een knopje voor voeden (zacht licht), verschonen (wat feller) en gebruiken het als wekker (langzaam steeds feller als wake up light) 😊

3 jaar geleden

Wij hebben ook een zoutlamp staan! Super fijn warm licht.

3 jaar geleden

Wij hebben een zoutlamp op de slaapkamer en een zoutlampje stopcontactlampje in de babykamer hangen. De eerste kun je stellen qua felheid, de tweede niet maar die is qua sterkte precies goed en met zacht licht voor de babykamer. Ik gebruik ze beiden om te voeden.

3 jaar geleden

Ik heb deze, geeft echt genoeg licht! Ik doe zelf de grote lamp aan als ik ga verschonen want ben hartstikke nachtblind, maar m'n vriend heeft echt genoeg aan deze lamp (hangt ook nog aan de andere kant van de kamer) om te verschonen. https://www.bol.com/nl/p/life-fashion-maanlamp-led-brons-32-cm-100-led-metaal-wandlamp-sfeerlamp-kerstverlichting-kerstlampje-batterij-maanlampje-maan-lamp/9300000007199385?referrer=socialshare_pdp_androidapp

3 jaar geleden

Wij hebben deze

3 jaar geleden

Doen jullis snachts ook een lampje aan? Of iets

3 jaar geleden

Zoutlampje!

3 jaar geleden

Luvion nachtlampjes! Heel tevreden van! 12,99€ voor 2 en je kan ze naar boven en onder richten!

3 jaar geleden

Dank voor al jullie reacties!!

3 jaar geleden

Heb de grote lamp XL van Nijntje wij hebben hier in de nacht voldoende aan. Wel duurder in aanschaf maar wel ideaal

3 jaar geleden

Wij hebben een zoutlampje in de vorm van een maan

3 jaar geleden

Ik heb een staande lamp die we in de woonkamer niet meer gebruikten,neer gezet een wat warmer en minder felle lamp er in . Dit is een lamp met een tafeltje er aan daar heb ik warm water en de voedingen en fles op staan ideaal vind ik hem