12 Reacties

2 jaar geleden

Wij hebben een soort wax-gel stiften. Die glijden lekker over het papier en het resultaat is goed zichtbaar. Waar we die ook alweer kochten? Geen idee...

2 jaar geleden

Dankje! Ga gelijk eens kijken

2 jaar geleden

ik had eerst van die speciale voor kleine kinderen maar die tekende voor geen meter, moest hij veel te hard voor drukken 😅 ik heb nu gewoon zoiets en dat Gata heel goed; https://www.hema.nl/kind/speelgoed/tekenen-knutselen/kleurpotloden/dikke-kleurpotloden-8-stuks-15990113.html?gad_source=1&gclid=Cj0KCQiAzoeuBhDqARIsAMdH14HdMIWTnbg0RlwWVUAIJ0gUdspvhsPZjNkD__-AyOu574CPeup4GFYaAlGFEALw_wcB&gclsrc=aw.ds

2 jaar geleden

ik heb deze en ben er erg blij mee, ook goed uit kleding te krijgen, en ook met wat harder drukke gaat de punt niet stuk omdat deze plat/bol is! :) https://www.bol.com/nl/p/crayola-mini-kids-12-viltstiften-met-bolle-punt/9200000131696434?referrer=socialshare_pdp_androidapp

2 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

ik had eerst van die speciale voor kleine kinderen maar die tekende voor ge ...
Wij hebben ook deze en we hebben van ‘Stabilo’ de Woody potloden, is eigenlijk hetzelfde idee als de dikke potloden van de Hema. Houdt lekker vast en ze kan er goed mee kleuren/krassen 🤭 We zijn er tevreden mee!

2 jaar geleden

Reactie op Lisaa1993

ik had eerst van die speciale voor kleine kinderen maar die tekende voor ge ...
deze hebben wij ook. maar geen last van. Heb ook de was krijt van de Hema

2 jaar geleden

Wij hebben krijtkralen van SES. Deze stimuleren ook gelijk de goede pengreep, omdat je ze niet in je vuist kan houden... Het lijkt te werken, want onze dochter kleurt nu ook met potloden en houdt deze dan ook goed vast met de juiste pengreep! 🤗

2 jaar geleden

Wij hebben de plakkaatverf sticks van Bruynzeel kids

2 jaar geleden

Ik ben ook nog op zoek naar een goed alternatief voor stiften.. want dan zitten standaard haar handen (en meer) compleet onder. Maar “gewone” potloden moet ze veel te hard voor drukken.. komt amper kleur op het papier

2 jaar geleden

Reactie op babyPH

Ik ben ook nog op zoek naar een goed alternatief voor stiften.. want dan zi ...
Wij hebben de baby stiften van SES

2 jaar geleden

Reactie op MJGP82

Wij hebben de plakkaatverf sticks van Bruynzeel kids
Gaat die verf er in de was uit?

2 jaar geleden

Reactie op BrandyvD

Gaat die verf er in de was uit?
Ja heel goed!