37 Reacties

3 jaar geleden

Ik zelf gebruik nu de luiers van de Etos ik kijk altijd op luiervoordeel.nl en die geeft aan waar de goedkoopste luiers zijn (vaak aanbiedingen) en ik ben eerlijk gezegt erg tevreden over de luiers van de etos 😄

3 jaar geleden

Reactie op xkuszmargriet

Ik zelf gebruik nu de luiers van de Etos ik kijk altijd op luiervoordeel.nl ...

3 jaar geleden

Wij gebruiken de kruidvat luiers en ben zeer tevreden!

3 jaar geleden

Ik gebruik zelf ook pampers en wat ik doe is echt “voorraad” inslaan als ze in de aanbieding zijn. Op bol.com heb je een maandbox voor 40 eur (uit m’n hoofd). Ik heb Kruidvat geprobeerd maar daar lekte hij veel bij… en Woezel en pip met new Born was ook erg fijn. Maar toch blijf ik bij pampers 😀

3 jaar geleden

Pampers kun je heel goed in de aanbieding kopen. Ik heb nu mt 3 van de Premium Protection. 204 luiers voor 38,95 (19 cent per luier). Kruidvat vind ik niets. Lekken heel snel door en stinken!!

3 jaar geleden

Kruidvat!

3 jaar geleden

Ik gebruik die van de plus

3 jaar geleden

Hier fan van pampers premium protection en harmonie! Als ze ergens in de aanbieding zijn, sla ik ze in 😅

3 jaar geleden

Hier nog steeds fan van wasbaar!!

3 jaar geleden

Wij gebruiken die van de Kruitvat, erg tevreden, bijna nooit een doorlek luier.

3 jaar geleden

Wij hebben wasbare van Happy naps en soms gebruiken we kruidvat. Wordt ook door veel kdv gebruikt

3 jaar geleden

Rascal & friends! Heel vaak in de aanbieding, 2 pakken van 30 voor 10€ maat 3

3 jaar geleden

Wij verschillende. Van DM, Pampers, etos of Aldi

3 jaar geleden

Wij hebben de Etos luiers. Ca €17/luier (is net iets omhoog gegaan). Kruidvat vonden we niet fijn. Mocht je Pampers willen blijven gebruiken, die kan je altijd heel goed in de aanbieding vinden! Ken je de vergelijkingssite; https://luierkoopjesjager.nl? Daar staan altijd de beste aanbiedingen. Nu bijv Pampers maat 3 voor €0,18/luier, dat is maar minimaal duurder dan de Etos!

3 jaar geleden

Wij hebben de Etos luiers. Ca €17/luier (is net iets omhoog gegaan). Kruidv ...
Ik bedoel Etos is €0,17/luier, niet €17/luier uiteraard haha

3 jaar geleden

Wij gebruiken de kruitvatluiers.

3 jaar geleden

Kruidvat luiers maar dan wel de soft and pure versie. De "gewone" vond ik snel stinken.

3 jaar geleden

Wasbare luiers van Totsbots. Een keer aankopen, ik hoef nooit meer naar luier aanbiedingen te zoeken en heb ook altijd luiers in huis. Goedkoper, duurzamer, milieuvriendelijker en eerder zindelijk 👍🏻

3 jaar geleden

Wij hebben pampers maandbox kopen we met 50 of 40 procent korting. Dan zit je rond de 19/21 cent per luier

3 jaar geleden

Wij gebruiken de kruidvat luiers! En ze hebben vaak acties met jumbo pakken.