18 Reacties

4 jaar geleden

Wat is dit? Om je weeen te meten? X

4 jaar geleden

Marktplaats in de gaten houden!! Ik heb laatst de cefar femina gekocht voor een hele mooie prijs. Belangrijk is vooral dat er een boost functie op zit, die je aanzet tijdens een wee.

4 jaar geleden

Ik volg even! Ik heb geen aanvullende verzekering dus zoek er ook eentje voor een schappelijke prijs.

4 jaar geleden

Bij de Lidl heeft hele Goede nu in de aanbieding… erg blij mee

4 jaar geleden

Cefar femina. Dat is een top ding! Die is wat uitgebreider dan de standaard tens, en wat duurder. De weeën knop, een soort booster, was voor mij echt geweldig. Misschien maakt het merk niet echt uit, maar doe er wel een met zo'n booster. Je bevallende zelf gaat je dankbaar zijn, mocht je rug weeën krijgen.

4 jaar geleden

Ik heb de elle tens 2 gekocht via marktplaats. Maar nog niet gebruikt dus ik kan er nog weinig over zeggen haha

4 jaar geleden

Heeft iemand ervaring met deze vorm van pijnbestrijding?

4 jaar geleden

Ik ga er een huren via de verloskundigepraktijk. Bij sommige verzekeringen wordt de huur van een Tens-apparaat ook vergoed, wel interessant om hier eens naar te informeren! :)

4 jaar geleden

Elle tens, werd bij mij ook vergoed, en ik gebruik 'm in m'n werk ook. Standaard iedere verloskundige heeft er een bij zich in deze praktijk

4 jaar geleden

Kan iemand helpen? Ik weet helemaal niet wat het is en wat het met je verzekering te maken heeft?

4 jaar geleden

Je kunt ook vragen aan je verloskundige, die van mij heeft standaard eentje mee naar een bevalling…

4 jaar geleden

Reactie op Lien2308

Kan iemand helpen? Ik weet helemaal niet wat het is en wat het met je verze ...

4 jaar geleden

Interessant. Maar wat heeft dit met je verzekering te maken. Er is ieland die zegt ik heb geen aanvullende verzekering dus wil zo eentje.

4 jaar geleden

ik heb tens eco

4 jaar geleden

Reactie op Lien2308

Interessant. Maar wat heeft dit met je verzekering te maken. Er is ieland d ...
Bij sommige verzekeringen krijg je hem vergoed. Ik zit zelf bij het zilveren kruis. Heb basis met aanvullend twee sterren en kreeg 97.00 ongeveer vergoed! Scheelt dus weer een hoop geld ;)

4 jaar geleden

Ik heb een Obitens+ besteld via de verzekering, krijg hem volledig vergoed. Geen ervaring nog mee.

4 jaar geleden

Ik heb deze gekocht, super goede en veel beoordelingen. Bij mijn eerste bevalling heb ik een Elle tens gehuurd voor 3x dit bedrag. Deze kan ik nadien ook gebruiken voor andere vormen van pijn en massage etc. Ik vond de tens vooral prettig in de 2e fase, richting de laatste cms en de persfase had het voor mij geen meerwaarde en kon het niet op tegen de pijnprikkels. Maar zeker fijn om te hebben. Met name het gevoel dat je iets kunt doen tijdens een wee is erg prettig. https://www.lidl.nl/p/sanitas-tens-apparaat-sem44/p100341907?mktc=shopping&gclid=Cj0KCQjw1tGUBhDXARIsAIJx01l25DDjyykeR-TRpMiXwrrfMAqL6dlt4_jSWRhortButHLzfwttHUkaAi6SEALw_wcB

4 jaar geleden

mijn arts raadde geen tens apparaat aan omdat ze niet hebben onderzocht of het schadelijk is voor de baby hij wou de risico niet nemen ik dacht ik zeg het even