18 Reacties
4 jaar geleden
Cefar femina. Dat is een top ding! Die is wat uitgebreider dan de standaard tens, en wat duurder. De weeën knop, een soort booster, was voor mij echt geweldig.
Misschien maakt het merk niet echt uit, maar doe er wel een met zo'n booster. Je bevallende zelf gaat je dankbaar zijn, mocht je rug weeën krijgen.
4 jaar geleden
Elle tens, werd bij mij ook vergoed, en ik gebruik 'm in m'n werk ook. Standaard iedere verloskundige heeft er een bij zich in deze praktijk
4 jaar geleden
Reactie op Lien2308
Kan iemand helpen? Ik weet helemaal niet wat het is en wat het met je verze ...
4 jaar geleden
Reactie op Ellov
Interessant. Maar wat heeft dit met je verzekering te maken. Er is ieland die zegt ik heb geen aanvullende verzekering dus wil zo eentje.
4 jaar geleden
Reactie op Lien2308
Interessant. Maar wat heeft dit met je verzekering te maken. Er is ieland d ...
Bij sommige verzekeringen krijg je hem vergoed. Ik zit zelf bij het zilveren kruis. Heb basis met aanvullend twee sterren en kreeg 97.00 ongeveer vergoed! Scheelt dus weer een hoop geld ;)
4 jaar geleden
Ik heb een Obitens+ besteld via de verzekering, krijg hem volledig vergoed. Geen ervaring nog mee.
4 jaar geleden
Ik heb deze gekocht, super goede en veel beoordelingen. Bij mijn eerste bevalling heb ik een Elle tens gehuurd voor 3x dit bedrag. Deze kan ik nadien ook gebruiken voor andere vormen van pijn en massage etc. Ik vond de tens vooral prettig in de 2e fase, richting de laatste cms en de persfase had het voor mij geen meerwaarde en kon het niet op tegen de pijnprikkels. Maar zeker fijn om te hebben. Met name het gevoel dat je iets kunt doen tijdens een wee is erg prettig.
https://www.lidl.nl/p/sanitas-tens-apparaat-sem44/p100341907?mktc=shopping&gclid=Cj0KCQjw1tGUBhDXARIsAIJx01l25DDjyykeR-TRpMiXwrrfMAqL6dlt4_jSWRhortButHLzfwttHUkaAi6SEALw_wcB