396 Reacties

één jaar geleden

Onze Eloïse is wat vroeger ter wereld moeten komen gezien haar buikje een groeiachterstand kreeg doordat mijn vruchtwater begon af te nemen en de placenta niet meer goed werkte. Ze werd gisteren (25/06) met 36.6 weken geboren. Ze weegt 2,3kg en meet 46,5cm. Ze doet het super goed en moest niet naar de couveuse 🥰

één jaar geleden

Onze Senna is afgelopen dinsdagavond 21 juni geboren na een keizersnede, 2915 gram. Ze is geboren met 38+3 weken. Ze is ons eerste kindje 🥰 De bevalling was erg pittig. Vanaf zaterdag (inleiding met ballonnetje ivm hoge bloeddruk) tot en met donderdagmiddag opgenomen geweest. Na twee zo goed als slapeloze nachten ivm mega hoge bloeddruk konden de vliezen gebroken worden. Uiteindelijk na 19 uur volledige ontsluiting en een ruggenprik verder. Echter een lichaam die de laatste paar uur geen weeen meer wilde geven ondanks de opwekkers. Ik was compleet op. Op eigen kracht geprobeerd maar lukte niet, dus toch nog een keizersnede gehad. De kleine dame doet het gelukkig echt geweldig en ik mag op zich ook niet klagen over het herstel. Het was een hele heftige (en eigenlijk dubbele) bevalling, maar ik heb er absoluut geen negatief gevoel aan over gehouden. Het ziekenhuis en de mensen waren echt top en zijn zo fijn met ons geweest. Inmiddels genieten we nu al een paar dagen van onze geweldige kleine meid 🥰🥰

één jaar geleden

Onze kleine Coco is vroeg in de ochtend van 27 juni geboren 💗💗💗. Ze is geboren met 39+3 weken, weegt 2900 gram en is perfect!!! Wij maken het goed; een korte, pittige bevalling!

één jaar geleden

Na een keizersnede vanmorgen op 36+2 is onze kleine Luna geboren om 9u24. Ze weegt 2.764gr en is 47 cm. Hoeft gelukkig niet in de couveuse, wel in een verwarmd bedje. En behalve een beetje klein is ze verder helemaal gezond 🥰

één jaar geleden

Wij zijn 22-6-22 om exact 20.00u ouders geworden van Mosa 💗 Ze weegt 3325 gram en is 50 cm. Zijn ruim 2,5 week eerder ingeleid i.v.m. zwangerschapseclampsie. Flink van de roze wolk aan het genieten!

één jaar geleden

Onze prachtige dochter Ella-Mae is op 25-06-2022 om 21.31 geboren. Wat is ze mooi. Ze woog 2930 en is 49 cm

één jaar geleden

Onze lieve zoon (naam zijn we nog steeds niet 100% over uit 🥴) is vanochtend 28-6 om 5:15 ter wereld gekomen. Hij woog 3000kg en 51cm. We zijn al lekker thuis en ook zijn zussen hebben hem al ontmoet. Nu lekker rusten en vooral genieten van elkaar 💙💙

één jaar geleden

Bonjour! Mijn naam is Deborah en ik ben op 27/06/22 geboren met 38,1.🥰 Ik kreeg in eens haast om mijn broer en zus te zien want alles bij elkaar heeft het geen 1,5 uur geduurd en moesten papa en mama echt scheuren naar het ziekenhuis!😳 Ik weeg 2780 gram en ben 46 cm. Ik heb mij niets aangetrokken van de zwangerschapssuiker van mama 😉... ik blijf nog even met mama in het ziekenhuis want dat is gebruikelijk in Frankrijk.

één jaar geleden

Mijn lieve zoon💙💙 Kian is geboren op 37.2 25 juni om 09:36. Het begon met gebroken vliezen om 12 uur in de nacht uiteindelijk bevallen met een spoedkeizersnede. Hij maakt het goed 😊hij woog 3195 bij de geboorte.

VRIEND

één jaar geleden

Vandaag is onze dochter Vea geboren! 28-06 om 13.24. Ze weegt 3905 gram. Met een inleiding. Netjes binnen 6 uur op de wereld gezet! Weer lekker thuis en eigen bedje slapen

één jaar geleden

Op 28 juni is onze dochter Amber geboren met 39.2 weken. Vanochtend begonnen de weeën om 5:15 en om 13:47 is ze geboren. Ze weegt 3340 gram en is 49 cm lang. Nu lekker genieten van ons gezin.

één jaar geleden

Ons zoontje had er duidelijk een eigen mening over😅 Meneer is 27/06 bevallen om 23:37. Zondag met inleiden begonnen, dat wilde niet vorderen dus besloten hem via een keizersnede te halen. Hij is gezond en woog 4070. Zijn naam is Dexx Cillian.

één jaar geleden

Onze kleine zoon Eren is op 26-6 geboren met een keizersnee. Hij kon niet een dagje langer wachten op zijn geplande keizersnee datum. We zijn nu thuis en lekker genieten van elkaar.

één jaar geleden

Loïs Donderdag 23 Juni 18:33 3015 gram Nadat maandag 01:00 snachts mijn vliezen braken heb ik twee dagen weeën opgevangen die helaas niet over gingen in ontsluitingsweeën. Uiteindelijk donderdag ingeleid en toen is ze geboren na een prima bevalling van 9 uur (in totaal dus 66 uur 😅) We zijn helemaal in de wolken en verliefd op onze prachtige dochter.

één jaar geleden

Nolan 💙 Geboren met 38+4 op 29 juni 2022 om 16:53u. Hij weegt 2885gr en is 47cm 🥰

één jaar geleden

Olivia 🎀 26-6-2022, 03.25u 3320 gram, 50 cm 39+2 Na 1 wee (bleek achteraf) braken rond 22.00u m'n vliezen en zag ik dat ons ukje in het vruchtwater had gepoept. Om 23.45u zijn we opgenomen in het ziekenhuis. De CTG was gelukkig helemaal goed! Rond 00.45u had ik 3 cm ontsluiting, rond 02.30u zat ik op 7 cm en rond 03.00u had ik volledige ontsluiting... Om 03:25u is onze Olivia geboren 💗. Al met al een razendsnelle bevalling van totaal 5,5 uur, wat helaas de nodige schade heeft veroorzaakt 😖 Gelukkig mochten we na een observatie van 8u, helemaal goedgekeurd door de kinderarts, naar huis.. Nu heerlijk aan het genieten met z'n 3en 🥰

één jaar geleden

Op 26 juni is onze lieve zoon Eden geboren met 39+1. Hij weegt 3130 gram en is 48 centimeter. Bevalling begonnen met gebroken vliezen en na een dag kwamen de weeën op gang. Geboren na een snelle bevalling van 4 uur.

één jaar geleden

Op woensdag 29-06 zijn wij voor de 2e keer ouders mogen worden, dit keer van onze Tijs! De bevalling werd ingeleid met 38+2 en ging ontzettend snel, binnen 3 uurtjes was hij er! Tijs had het even lastig in de buik dus een knip was nodig. Tijs weegt 3790 gram en is 50 cm lang. Wat zijn we trots 💙

één jaar geleden

Onze dochter Jinte is geboren op 28. 06. 22. 🤍 Met 39+3 dagen bevallen en ze is 51 cm en 3590 gram. Geboren na een snelle bevalling van 3 en half uur! Heftig maar weer super bijzonder 👶🏼

één jaar geleden

Vanavond 30-06-2022 is om 19.06 onze Belle geboren met 38 +2 dagen, wij zitten volledig op een roze wolk 💕💕 50 cm en 3010kg Ze is in 1.5 uur geboren, van vliezen breken tot geboren worden.