27 Reacties

3 jaar geleden

Ja ik! Slaapt heerlijk. 馃槃

3 jaar geleden

Ik slaap er nog steeds mee, zelfs voor de zwangerschap haha heerlijk! Me man is wel beetje jaloers. Nu knuffelt die zelf met een kussen 馃槄

3 jaar geleden

Me too! Heerrrlijk!

3 jaar geleden

Ik nog steeds hahaa

3 jaar geleden

Met 2 extra nogsteeds. Voedingkussen tussen mn benen. En een tussen mn armen馃樁馃檮馃ぃ馃ぃ

3 jaar geleden

Ik lig ook nog heerlijk met mijn zwangerschapskussen haha馃ぃ

3 jaar geleden

Ik ook! Kan echt niet zonder

3 jaar geleden

Yes zeker weten, kan nooit meer zonder voedingskussen ben ik bang! En hij heeft zelfs een nieuwe taak gekregen: voorkomen dat mijn borsten teveel verschuiven zodat ze netjes tegen de zoogcompressen aan blijven zitten! Zonder dat kussen ertussen word ik kletsnat wakker!馃槀

3 jaar geleden

Ik slaap hier al jaren mee. Mijn mama had dit ooit gekocht voor ons 馃榿 Sindsdien slaap ik beter en nog steeds. Ligt gewoon heerlijk.

3 jaar geleden

Ik ook! Vanaf de vorige zwangerschap 3 jaar geleden, nooit meer weg gedaan. Kussen gaat overal mee naartoe kan echt niet meer zonder slapen. Waar laten mensen hun 'bovenste' arm als ze op hun zij slapen? Heb dit nooit begrepen, foto l zolang ik me kan herinneren slaap ik al met een kussentje onder die arm

3 jaar geleden

Ik slaap al 5 jaar met een kussentje, zelfs toen ik niet zwanger was 馃お. Kan nu niet meer zonder!

3 jaar geleden

Ik ook! Zo fijn!

3 jaar geleden

Ik dacht dat ik dat ding ritueel zou willen verbranden na de bevalling, maar ik pak m er vaak nog bij, toch fijn!. En ik was eerst een buikslaper, maar slaap nu nog steeds op mijn linkerzij 馃槀

3 jaar geleden

Yup, voor de zwangerschap al

3 jaar geleden

Yes, ligt gewoon lekker haha 馃槅

3 jaar geleden

Ja ik! Al zolang ik mij kan herinneren.. 馃ぃ

3 jaar geleden

Gebruik hem zeker nog heerlijk!!! Mn man begrijpt het totaal die jat hem zodra ik even uit bed ben 馃檲

3 jaar geleden

Ik al drie jaar 馃お

2 jaar geleden

Mijn vriend en ik hebben er allebei 1 馃槄

2 jaar geleden

Voedingskussen heb ik opgeborgen, maar heb nog wel steeds iedere nacht een normaal kussen tussen mijn benen. Denk niet dat ik daar ooit nog mee ga stoppen馃槀