Hoi Mama's,
Ik duik net mn bed in en leg nog steeds lekker het voedingskussen tussen mijn knie毛n wanneer ik op mn zij lig. Dit de hele zwangerschap gedaan tegen bekkenklachten en nu zo eraan gewend dat ik er nog niet mee gestopt ben. Ons dochtertje is nu 12 weken. Meer Mama's die nog met extra kussens slapen? Wanneer en waarom besloot je te stoppen?
Gewoon nieuwsgierig 馃槄
Yes zeker weten, kan nooit meer zonder voedingskussen ben ik bang! En hij heeft zelfs een nieuwe taak gekregen: voorkomen dat mijn borsten teveel verschuiven zodat ze netjes tegen de zoogcompressen aan blijven zitten! Zonder dat kussen ertussen word ik kletsnat wakker!馃槀
Ik ook! Vanaf de vorige zwangerschap 3 jaar geleden, nooit meer weg gedaan. Kussen gaat overal mee naartoe kan echt niet meer zonder slapen. Waar laten mensen hun 'bovenste' arm als ze op hun zij slapen? Heb dit nooit begrepen, foto l zolang ik me kan herinneren slaap ik al met een kussentje onder die arm
Ik dacht dat ik dat ding ritueel zou willen verbranden na de bevalling, maar ik pak m er vaak nog bij, toch fijn!. En ik was eerst een buikslaper, maar slaap nu nog steeds op mijn linkerzij 馃槀
Voedingskussen heb ik opgeborgen, maar heb nog wel steeds iedere nacht een normaal kussen tussen mijn benen. Denk niet dat ik daar ooit nog mee ga stoppen馃槀