19 Reacties
4 jaar geleden
Jazeker, zo fijn een wikkeldeken.
Ik heb er meerdere.
De fijnste die ik heb is die can disana gemaakt van wol. Wol reguleert heel fijn de warmte/kou.
4 jaar geleden
https://www.babynatura.nl/disana-baby-deken-wol-gebreid-naturel/
Ik heb deze. Een lekkere wollen zodat de temperatuur gereguleerd wordt.
4 jaar geleden
Ik gebruikte gewoon een douchecape, werkte perfect en had ik toch al dus niets extra voor hoeven aanschaffen.
4 jaar geleden
Hier in de kraamweek nu al 5 verschillende wikkeldekens gebruikt. Je kan ook bijv. Een ledikantdekentje om je kindje heen wikkelen maar ze spugen wel eens en dan is het echt lekker als je er meerdere hebt. Ik zou m dus lekker aanschaffen
4 jaar geleden
Reactie op Lieneke88
Ik heb dezelfde, alleen een andere kleur. Zo fijn deze
3 jaar geleden
Ik heb 4 heerlijke omslag doeken dochter is vorige week geboren en ze ligt heerlijk in de omslag doek, ook erg fijn bij het voeden ik leg de doek dan heerlijk over ons heen ideaal als er bezoek is en tegelijkertijd lekker warm voor dochter
3 jaar geleden
Ik heb er ook een paar, maar ook een puckababy gogo gekocht, ideaal voor in de maxicosi, maar ook gewoon thuis om de kleine lekker warm te houden.
3 jaar geleden
Wij hebben een voetenzak voor in de maxi cosi (van Jollein). Ook ideaal voor als het straks wat kouder is zodat je geen gedoe hebt met jasje in de maxi cosi.
En voor nu heb ik ook een wollen dekentje gekocht bij Ziloen (gaan we ook gebruiken voor in de co-sleeper). Wol reguleert de warmte heel erg goed dus juist ook op warmere dagen heel prettig om te hebben!
Bij onze oudste dochter (eind aug/begin sep) heb ik badcapes van de prenatal gebruikt als wikkeldeken in het begin, werkte prima en gebruik ze nu nog steeds na douchen of zwemmen!
3 jaar geleden
Reactie op Mereltje86
Ik heb dezelfde, alleen een andere kleur. Zo fijn deze
Haha ik heb ook precies dezelfde gekocht 😂🥰
3 jaar geleden
Reactie op leuksteayse
Dit kan toch ook gewoon met hydrofielendoeken? Of heb ik het mis
Ja zeker wel, denk dat dit erg persoonlijk is, ik heb onze dochter in de omslag doek en dan 1 flap over mij en haar heen, denk hydrofiele doeken ook net zo makkelijk als je geen omslag doek/wikkeldeken hebt.
3 jaar geleden
Haha ik heb ook precies dezelfde gekocht 😂🥰
Ik heb deze ook! Heb tijdens uitverkoop laatst de zomervariant gekocht(was de enige die ze tien nog hadden haha) en heb een grotere ‘standaard’ gekregen. Een witte en een oud roze. Denk dat dit favorietjes gaan worden, heb ze nu al regelmatig vast haha.
3 jaar geleden
De omslagdoek van Optidee is ook heerlijk als wikkeldeken. Zo lekker zacht!