10 Reacties

6 maanden geleden

Oh stom! Ik zie dat de tanden niet zichtbaar zijn op de foto..

6 maanden geleden

Neem even contact op met de tandarts. Meestal kan het geen kwaad, maar wellicht komt het door een trauma (keer gevallen op tandjes misschien?) Handig om in de gaten te laten houden door een tandarts 🤗

6 maanden geleden

Ik denk aan "zuigflescariës". Ik heb dit pas opgezocht omdat mijn zoontje dit ook heeft. En wij gaven hem lange tijd zijn flesje melk mee naar bed of 's nachts om terug in te slapen, dat zou daarvan kunnen komen. Ik weet niet of dat bij jullie ook zo is? Komt door het veel of langdurig sabbelen op een flesje melk.

6 maanden geleden

Mondhygiëniste hier, kan ook reactie van antibiotica zijn?

6 maanden geleden

Reactie op UlrikeM92

Ik denk aan "zuigflescariës". Ik heb dit pas opgezocht omdat mijn zoontje d ...
Bedankt voor je reactie, maar ze krijgt geen flesje melk meer.. wel thee.

6 maanden geleden

Reactie op Eefsxs

Mondhygiëniste hier, kan ook reactie van antibiotica zijn?
Nee ze heeft geen antibiotica gehad..

6 maanden geleden

Reactie op Aal89

Nee ze heeft geen antibiotica gehad..
Oh dat heeft mijn zoontje wel al 2 x moeten nemen. En dat gaat niet meer weg? Is dat beginnende cariës?

één maand geleden

Reactie op UlrikeM92

Ik denk aan "zuigflescariës". Ik heb dit pas opgezocht omdat mijn zoontje d ...
Hi mijn kind ook. Hoe is dat afgelopen met je kind?

één maand geleden

Ik heb dit zelf. De HA zei toen dat het door bepaald antibiotica kwam. Maar lees dat dat niet kan. Tandarts weet er vast raad mee :) heb er zelf heel lang niks mee gedaan. Nooit last van gehad. Toen ik beugel kreeg (14/15 jaar) hebben ze het uitgeboord en opgevuld. (Is blijkbaar wat zachter ofzo)

één maand geleden

Ik heb het ook. Mij is verteld dat het zacht glazuur is en dat ik daar mee geboren ben. Zal het vooral eens navragen aan jullie kindertandarta