17 Reacties

3 jaar geleden

Wij zijn blij met onze Numsy, compact, makkelijk mee te nemen, accu gaat best lang mee, er zit een timer op en meerdere geluiden zoals ook water, onweer, pratende mensen etc :)

3 jaar geleden

Heb gwn via een musicplayer app die ik via mn telefoon Bluetooth verbindt aan een compacte luidspreker.

3 jaar geleden

Ik heb trouwens een mobietje aan de box hangen die soorten muziek en hartritme, ruisachtig iets en natuurgeluiden afspeelt. Ook ideaal.

3 jaar geleden

Reactie op Aye

Heb gwn via een musicplayer app die ik via mn telefoon Bluetooth verbindt a ...
Heeft dat genoeg bereik dat ik beneden en zij boven kan liggen? 🤔 mijn bluetooth oortjes konden altijd maar een paar meter 🙄

3 jaar geleden

Reactie op Ayesha93

Wij zijn blij met onze Numsy, compact, makkelijk mee te nemen, accu gaat be ...
Wij ook!!

3 jaar geleden

Reactie op -Alicia-

Heeft dat genoeg bereik dat ik beneden en zij boven kan liggen? 🤔 mijn blu ...
Oo geen idee. De mijne ligt overdag in de box en snachts gebruik ik hem niet😅

3 jaar geleden

Ik was anderhalve week geleden ook aan het kijken voor een witte ruis machine. Uiteindelijk ben ik voor de Moonie beer gegaan. Het is een grote uitgave, maar mijn zoontje had niets met de witte ruis. Voor mijn gevoel vind hij de beer echt heel fijn en valt er sneller mee in slaap. Hij grijpt hem ook vast met zijn handjes. Overdag slaapt hij ermee in bed (de slaapjes die hij in bed doet) omdat ik erbij ben. In de nacht leg ik hem naast mij, omdat ik direct naast zijn ledikant lig.

3 jaar geleden

Ik heb deze! Ben er heel blij mee 😄

3 jaar geleden

Ik heb er 1 van Zazu, deze heeft verschillende geluiden en kan je harder en zachter zetten. Na 20mij gaat hij vanzelf uit en er zit een knopje op die je kan aanzetten dat die weer aangaat zodra de baby begint met huilen.

3 jaar geleden

Hier ook Numsy, bevalt erg goed!

3 jaar geleden

Wij hadden nog een oude telefoon liggen en hebbe hier spotify op gedownload. Heb je verschillende keuzes met wel 8 uur aan n stuk white noise! Ideaal en je kan ook nog slaapstand aanzetten dat deze na bijv 5/15/30 of een uur later vanzelf uitgaat! Scheelt een hoop €€€

3 jaar geleden

Bedankt! Ik ga er een kopen vandaag 😁

3 jaar geleden

Wij hebben de numsy, zo’n fijn apparaatje en op de iPhone zit standard white noise nu. We gebruiken ze allebei..

3 jaar geleden

Heb uiteindelijk deze gekocht! (Vond hem er zo leuk uitzien haha 😆 hij heet nu bij ons "het ei" 🤣) Ben er erg blij mee 😊

3 jaar geleden

Ik heb via bol.com eentje van 17 euro gekocht. Werkt top!