10 Reacties
4 jaar geleden
Uhm. Vorige week heel de babykamer zelf geschilderd. Man heeft er een hekel aan. Ik totaal niet. Geen voorzorgsmaatregelen genomen. Was ook niet de bedoeling dat ik het hele kamertje zou doen gelijk maar eigenlijk alleen afplakken.
4 jaar geleden
Hier precies hetzelfde, ik had het flink op m'n heupen de afgelopen 4 weken haha, alle muren op onze kamer (die we met de baby gaan delen) opnieuw gewit, lambrisering geverfd het halletje boven in de grondverf gezet haha! Geen voorzorgsmaatregelen genomen gewoon hup hup en als ik dan begin stop ik ook niet tot ik klaar ben haha
4 jaar geleden
Neem in ieder geval watergedragen verf. Je kunt hierbij een goed mondkapje dragen. Goed ventileren. Een dag als vandaag zou perfect zijn. M.i. Niets mis mee. Ik zou niet aan de slag gaan verf op alkyd basis bijvoorbeeld dus wat je met thinner moet oplossen, maar dat smeer je dan ook niet op de muur maar is voor houtwerk, daar zitten veel vluchtige stoffen in. Kijk ns wat je op straat al dan niet inademt. Ik denk dat dat meer risico geeft dan 1 kinderkamertje met watergedragen verf.
4 jaar geleden
Tijdens de vorige zwangerschap zijn we verhuisd en heb toen met 26 weken nog de hele bovenverdieping samen met m鈥檔 vriend geverfd.
4 jaar geleden
Met muurverf is niks mis. Zitten geen oplosmiddelen in. Met lak (hoogglans e.d.) zou ik wel oppassen.
4 jaar geleden
Met watergedragen verf (de meeste muurverf dus) kun je prima zelf schilderen. Ik vertrouw dat mijn man ook niet toe 馃槀
4 jaar geleden
Ik verf alles zelf, bij de vorige 2 ook gedaan. Alleen nu wel 3 kamers te doen, dus iets meer dan de vorige keren 馃槄