8 Reacties

3 jaar geleden

Aww meid! Allereerst gefeliciteerd met je bday!!! En ten tweede veel beterschap... I feel you ik was vorige week ziek met covid 😭😭😭het is dan echt pittig

3 jaar geleden

Reactie op Sonamu

Aww meid! Allereerst gefeliciteerd met je bday!!! En ten tweede veel beters ...
Dankjewel!❤️ Ja echt vreselijk, heb net een test gedaan die is gelukkig wel negatief.

3 jaar geleden

Oef beterschap! En gefeliciteerd:)

3 jaar geleden

Gefeliciteerd met je verjaardag 🥳 Oef’ dat klinkt heel pittig. Ziek zijn zonder sprong 4 of sprong 4 zonder ziek zijn vond ik al verschrikkelijk! Heel veel sterkte en beterschap en als je beter bent dubbel zo feestelijk je verjaardag vieren 😉

3 jaar geleden

Gefeliciteerd! 🥳 En beterschap! ❤💪

3 jaar geleden

Hier vorige week allebei ziek... Heel pittig Gefeliciteerd!! Beterschap!!

3 jaar geleden

Gattt wat taai voor je! Ik had onlangs een buikgriep-achtig iets (nog nooit gehad, nu met kind ineens allerlei griepjes/verkoudheden te pakken) en heb toen nog gedacht: gelukkig kan ik de zorg even overdragen. Respect voor jou! Dat je zegt: …”en weer door” geeft aan dat je een superdoorzetter bent en een top mama voor je kleintje. Hopelijk knap je snel op en kan je je verjaardag een beetje inhalen🙏

3 jaar geleden

Als ik ziek ben gaan de paracetamols als lopende band naar binnen, anders overleef ik het niet. 🤣 Nog van harte en beterschap.