9 Reacties
4 maanden geleden
Hier wilde hij geen luier meer aan en ik had ook niet zoveel vetrouwen. Bij het eerste uitje een hele heisa dat hij voor we gingen die luier aan moest. Toen dacht ik: waar ben ik mee bezig? Nu wil hij geen luier meer aan en dwong ik hem...
Dus inderdaad de keren erna genoeg schone setjes mee en heel veel vragen. Juist omdat je zelf zo alert bent, ging het bij ons vrijwel altijd goed.
Tip: ook schone sokken of misschien met dit weer schone sandaaltjes mee. Als het echt misgaat is dat ook allemaal nat.
4 maanden geleden
Reactie op Mixelle91
Wisselend. Ik vraag het zelf wel ook regelmatig maar durf er nog niet op te ...
Snap ik! Meestal ga je na een tijdje wel zien wanneer ze naar de wc moeten, van die typische trekjes haha. Wat je ook zou kunnen doen is gewoon met haar naar de wc toe gaan voordat ze het aangeeft als je buitenshuis bent.
4 maanden geleden
Reactie op Mixelle91
Ja wilde sowieso voor het weggaan naar de wc en dan na het eten in het rest ...
Haha net als toen ze baby waren weer een hele tas vol schone kleren mee slepen, zo moet je het een beetje zien 馃槀 na een tijdje gaat het echt allemaal veel beter en makkelijker! Dan hebben ze het ineens door.
Wij zijn nu zelfs al in een fase dat hij tijdens het slapen wakker wordt om naar de wc te gaan ookal heeft hij 's nachts een luier aan. Bizar hoe snel dat ineens kan gaan.
4 maanden geleden
Wij zijn nog niet bezig zonder luier maar wel naar de wc gaan. Hij gaat voor vertrek naar de wc. Ligt eraan hoe lang de heenreis is en hoe groot zijn plas thuis was anders ga ik bij aankomst eerst met hem plassen. Na het eten/ drinken of voor vertrek weer naar de wc met hem. Tot nu toe gaat dit goed en blijven zijn luiers vrijwel altijd droog. Vanwege de onregelmatige vakantie dagen nog niet gestart zonder luier maar gaan we binnenkort wel oppakken. En inderdaad dan voldoende schone kleren mee!
3 maanden geleden
Ik zou lekker zonder luier gaan en 2 sets extra meenemen. Met een luier of zon broekje geef je ze (naar mijn) idee toch weer onzekerheid of ze het toch niet kunnen? Elk kind kan in zn broek plassen, ik liet hem in t begin elke 3 kwartier ofzo even plassen, en waren we telaat kleedde ik m even om