6 Reacties
4 jaar geleden
Ik ook want mijn grootste wens is uitgekomen mama worden als alles goed verloopt 馃檹馃徏馃槏. Vorige relaties niet gelukt, dus twijfelde of ik wel zwanger kon worden. Nu een partner wel pas 3 maand samen, maar de 2e keer was het al raak 馃檲 maar zo gewenst en welkom 鉂わ笍
4 jaar geleden
Gefeliciteerd wat een heerlijk gevoel! Fijn dat het nu met je tweede zo meer stil staat hij dingen! Ik ben zwanger van m鈥檔 eerste en vandaag precies 9 weken, heb ruim 2 weken ruim helderrood bloedverlies gehad maar de kleine is sterk, en sinds 2 dagen is het alleen nog maar bruin dus ik ben ook heel blij!
4 jaar geleden
Ik ben ook zo ontzettend blij! naar 3 jaar en half jaar proberen en een IUI poging, ben ik eindelijk zwanger! van een tweeling !
4 jaar geleden
Gefeliciteerd! Goede reden om zo blij te zijn en fijn dat je er van kunt genieten!
Ik ben de laatste maanden ook erg blij! Na ruim 3 jaar wachten en 3 mislukte IUI pogingen, overgestapt naar IVF. Het was een moeilijke beslissing om de 3 andere pogingen op te geven, maar het voelde niet goed meer door alle pech. In oktober gestart met IVF en het was bij de eerste terugplaatsing raak! 馃グ Hoewel ik nog wel onzeker ben, ben ik enorm blij dat we nu zwanger zijn! Nu duimen dat alles goed blijft gaan 馃檪馃檪
4 jaar geleden
Wat leuk zoveel blije mensen!
Ik heb tijdens mn eerste zwangerschap ook veel bloedverlies gehad. Week 5 tot 11 ongeveer. En week 17 begon corona, en dat was toen heel spannend omdat niemand wist of het gevaarlijk was voor mij of voor mn zoon. Dus weinig tijd gehad om te genieten. Misschien dat ik daarom nu zo op de roze wolk zit!
(@Eevx succes met het bloedverlies!)