9 Reacties

17 dagen geleden

Ik koop altijd teva sandalen op vinted. Ook in de zandbak kan dat wel hoor, gewoon even een beetje afkloppen buiten de zandbak (of uit doen in de zandbak). Teva is zit stevig maar toch een vrij flexibele zool!

17 dagen geleden

Ik heb sandalen voor het lopen en meestal loopt ze op blote voeten met het spelen in de zandbak. Als we ergens anders zijn dan doe ik haar slipstopshoes aan, die zijn zo fijn! Die kunnen ook in het water :)

17 dagen geleden

Reactie op Pluk1234

Ik heb sandalen voor het lopen en meestal loopt ze op blote voeten met het ...
Die wilde ik gaan kopen voor op vakantie maar zijn die dan ook fijn voor op kiezels? (Kiezelstrand)

17 dagen geleden

Reactie op Sashimi

Die wilde ik gaan kopen voor op vakantie maar zijn die dan ook fijn voor op ...
Waar ga je heen? Ik heb orginele slipstops gekocht on Turkije. Super goedkoop. En is prima voor kiezelstrand

17 dagen geleden

Reactie op Miriam-pino

Ik koop altijd teva sandalen op vinted. Ook in de zandbak kan dat wel hoor, ...
Een beetje zand ligt altijd wel bij ons binnen haha dus vind het niet zo erg dat er zand in komt maar ik denk dat mijn dochtertje dat steeds eruit wil gaan doen (met andere woorden: ik moet bij iedere zandkorrel die schoentjes uit doen en 1 sec later weer uit doen 🤣) tis nogal een gevoelig popje haha

17 dagen geleden

Reactie op Sashimi

Die wilde ik gaan kopen voor op vakantie maar zijn die dan ook fijn voor op ...
Ja, er zit een prima zooltje onder. Ze heeft op deze schoentjes gelopen op vakantie op zand, kiezels, gewone weg, zwembad. Echt helemaal top

13 dagen geleden

Blij met dit topic, want kom er ook niet helemaal uit. Zoek goede gympen (flexibele zool, niet te warm) voor onze dochter (2jr), die niet te warm zijn. Ze heeft nu schoentjes van shoesme, maar haar voeten worden daar nu enorm warm in. Heb nu bij Scapino een paar besteld, maar die zool is enorm stevig. Ondanks dat die goedgekeurd zijn door de podoloog vraag ik me af of dit de beste schoenen zijn voor haar… help! Haha

13 dagen geleden

Wij hebben de Nike swoosh 1 met flexibele zool en ze vindt ze echt heerlijk zitten! Echt een aanrader. Niet te warm ook en leuke kleertjes.

13 dagen geleden

Kleurtjes*