5 Reacties
5 maanden geleden
Wij hebben hem de eerste paar dagen op de wc gezet en dan ging hij wel plassen. Die eerste paar dagen ongelukjes gehad, hoort erbij. Na een paar dagen ging hij zelf aangeven wanneer hij moest plassen. Zelf ook 80x per dag vragen of hij moest plassen haha. Na een tijdje gaan ze de associatie met wc en plassen begrijpen.
5 maanden geleden
Wij hebben eerst een tijd vaste momenten ingelast. Om toch beetje bekend te raken met naar de wc /potje gaan.. en als ie niet wou niet gaan dwingen. Met stickers ook gewerkt. Poepen heeft ie nog niet gedaan toen.
Maar nu een week de zindelijkheidsbox gebruikt . In het begin nog van die luieronderbroeken gedaan maar eigenlijk ging het gelijk wel heel goed op 1 a 2 ongelukjes na en verder ook geen luier meer omgedaan .. alleen voor slapen .
Maar vooral heel luchtig houden en belonen. Maar die zindelijksbox is miss wel een tip !
4 maanden geleden
Reactie op Suzeq
Wij hebben eerst een tijd vaste momenten ingelast. Om toch beetje bekend te ...
Ik ben hier nu 3 dagen mee bezig maar mijn dochter laat alles lopen . Heeft dit uiteindelijk voor jullie gewerkt ?
vorige week
Reactie op M_1986
Hier gaf cb aan, blijven oefenen. Het kwartje gaat een keer vallen.
Onze z ...
Bij ons ook. Nu doet ik haar geen onderbroek meer aan en een beetje wijdere broeken. Dan gaat het prima, geeft ze het zelf aan en gaat op tijd. Anders plast ze in haar broek en blijft ze gewoon doorspelen.