32 Reacties
4 jaar geleden
Incia 50+ is een hele goede voor kindjes met gevoelige huid. Die van Vision vlekt niet op kleren, is ook heel fijn met de witte rompertjes!
VRIEND
4 jaar geleden
Kruidvat kids 50+ vind ik erg fijn! Aftersun nog nooit gebruikt, gewoon paar keer per dag insmeren met zonnebrand en waar mogelijk onder een parasol leggen/laten spelen
4 jaar geleden
Ik vind de kinderlijn 50+ van Biodermal heel fijn! Smeert fijn en het tere, bleke huisje van onze roodharige dochter is er nog nooit mee verbrand 🥰
Bij ons op de opvang gebruiken ze Kruidvat 50+ maar daar kreeg onze kleine rode uitslag van.
Is denk ik allemaal heel persoonlijk!
Ik zou sowieso de baby volledig uit de zon houden de eerste weken (misschien wel maanden!)!
4 jaar geleden
Ik gebruik die van de lidl 50+speciaal voor kids. Ik heb aftersun van zwitsal maar gebruik het nooit ja 1x maar bij mijn man 🤭😅 die was verbrand. Smeer zoonlief meerdere keren per dag in en als het op het heetst van de dag is ligt hij te slapen. Verder speelt hij op het gras in de schaduw van de bomen
4 jaar geleden
Ik stond toevallig vandaag te kijken bij de kruidvat, omdst ik dacht: zomerbaby! En ze mag natuurlijk absoluut niet verbranden. Niet dat ik van plan ben om een newborn in de zon te leggen, maar je loopt wel buiten en ook in de schaduw heeft de zon nog wel een klein beetje effect op je huid volgens mij.
Anyway, toen zag ik op het flesje staan dat het vanaf 6 maanden gesmeerd mag worden.
Geldt dit voor alle zonnebrandcrèmes?
4 jaar geleden
Reactie op Dee89
Ik stond toevallig vandaag te kijken bij de kruidvat, omdst ik dacht: zomer ...
Ik heb ooit geleerd dat een baby geen huidbarriere heeft zoals wij en dat deze pas na 6 maanden gevormd is. Ik denk daarom dat het 6 maanden is.
4 jaar geleden
Ik heb even gekeken bij de Consumentenbond en zij zeggen beste koop Nivea Sun babies & kids, sensitive protect 5in1 en daarna Vision baby&young kids.😊
4 jaar geleden
Ik heb even gekeken bij de Consumentenbond en zij zeggen beste koop Nivea S ...
Die van Zwitsal wordt overigens afgeraden! Zou je niet verwachten van een babymerk 😱🤯
4 jaar geleden
Die van Zwitsal wordt overigens afgeraden! Zou je niet verwachten van een b ...
Ik ben heeeel benieuwd waarom die van Zwitsal afgeraden wordt
4 jaar geleden
Reactie op Minienmama
Misschien dat dit interessant is? Ik had al wel vaker gehoord dat zwitsal producten niet de beste zouden zijn. Dit was wat ik zo snel kon vinden op Google.
https://www.goodgirlscompany.nl/wat-zit-er-in-zwitsal/

4 jaar geleden
Reactie op Minienmama
Volgens de Consumentenbond is de bescherming die ze claimen niet de bescherming die het biedt. Die krijgt zelfs maar een 2,8! (Spf uv-b krijg een 8,2 en de uv-a een 1,0!) Zwitsal zegt zich niet in de resultaten van de Consumentenbond te herkennen en blijft het daarom gewoon verkopen.