27 Reacties

3 jaar geleden

Ik woon in Haarlem en heb hier al een paar keer naar gekeken. Lijkt me heel leuk om ook mee te doen!

3 jaar geleden

Jaaaa!!! Ik wil ook heel graag! Wat super fijn dat het weer mag, zat er steeds al op te hopen want lijkt me heel fijn om te zwemmen!

3 jaar geleden

Ik wil heel graag aankomende woensdag! Moet je je van tevoren inschrijven?

3 jaar geleden

Zie nu dit topic! Ik volg even ☺️ Woon op loopafstand en probeer deze woensdag, maar in ieder geval volgende week woensdag te gaan!

3 jaar geleden

Reactie op BabyKoel

Ik wil heel graag aankomende woensdag! Moet je je van tevoren inschrijven? ...
Vroeg ik je idd ook af. Probeerde via de site tickets te bestellen maar dat kon (nog) niet

3 jaar geleden

Ah wat een leuke reacties! Nee inschrijven kan zelfs niet. Ik belde en ze vertelde me dat er vorige week 1 vrouw was, dus de les ging daarom niet door. Bij meer animo gaat de les wel door. Anders is het lekker rondhangen in het warme water.

3 jaar geleden

Heel leuk! Ik woon in Haarlem en dit is prima te fietsen. Alleen voel ik me op dit moment nog zo misselijk 😅 over een paar weken moet het lukken. Ik ben wel benieuwd hoe het was na woensdag!

3 jaar geleden

Oh wat leuk! Ik kan helaas deze woensdag niet, maar hopelijk volgende week woensdag wel. Ben ook wel erg benieuwd hoe het deze woensdag was.

3 jaar geleden

Is het alleen vrouwenzwemmen dames? Weten jullie dat?

3 jaar geleden

Reactie op leuksteayse

Is het alleen vrouwenzwemmen dames? Weten jullie dat?

3 jaar geleden

Ik heb er zin in hoor!! Lekker zwemmen! Leuk ook andere zwangere vrouwen ontmoeten! 😊

3 jaar geleden

Heerlijk! Ik zal vanaf volgende week komen ☺️

3 jaar geleden

Gaat mij vanavond helaas niet lukken! Volgende week staat in de agenda ☺️ Veel plezier vanavond

3 jaar geleden

Was leuk om te doen! 🐳

3 jaar geleden

Vond ik ook en er was nog ruimte genoeg voor anderen.

3 jaar geleden

Zeker, was leuk! Volgende week weer! 😊

3 jaar geleden

Lijkt mij erg leuk. Wat zijn de kosten hiervan? En is het water een beetje warm 😁

3 jaar geleden

Reactie op kimk1990

Lijkt mij erg leuk. Wat zijn de kosten hiervan? En is het water een beetje ...
Geloof 8,50 per les zoiets. Los betalen of rittenkaart kopen.. En ja het water temp is daar erg aangenaam! 😊

3 jaar geleden

Hai meiden, Doe het even via deze weg want het app groepje is nog niet actief.. Ik heb helaas corona (gelukkig redelijk mild) en zal er dus vanavond niet zijn. Echt zo balen want ik had er weer zo'n zin in!! Volgende week hoop ik gewoon weer aan te haken! Veel plezier vanavond!

3 jaar geleden

Hi Mirt, wat vervelend zeg! Ik heb ook Corona en Floortje die mee was zwemmen ook… Vanaf wanneer begonnen jouw klachten? Wij dachten namelijk dat we het in het zwembad hebben opgelopen.. Hopelijk voel je je snel weer beter! 🥰