14 Reacties

3 jaar geleden

In Bali vaak gehad, was echt super fijn en ontspannend! Ik vond het een aanrader. Je krijgt speciale kussens waardoor ik heel prettig lag met m’n buik.

3 jaar geleden

Ik heb het al een aantal keer laten doen. Ik vind het heel prettig. Even een uurtje niks, en een andere kunnen houding hebben. Daarna heerlijk ontspannen. Ik kan het je aanraden.

3 jaar geleden

Ik heb het ook gedaan, ik vond het heerlijk en heb er voor over 2 weken weer een gepland staan. Hier werd het gedaan dat je op een waterkussen lag, inderdaad even een uurtje of halfuurtje ontspannen en niks doen.

3 jaar geleden

Doen, heeeeerlijk!!!

3 jaar geleden

Ik heb het een tijdje terug ook laten doen bij Zenzu (Rotterdam Noord). Best lekker en ontspannend, alleen jammer dat ze geen speciale zwangerschapsbedden hebben, dus met een gat erin. Op m'n zij liggen vind ik namelijk niet heel erg fijn. Maar goed, ik ken geen andere salons in Rotterdam e/o waar ze dat wel hebben.

3 jaar geleden

Reactie op Yasmina88

Ik heb het een tijdje terug ook laten doen bij Zenzu (Rotterdam Noord). Bes ...
Bij Zwanger en Relax hebben ze zo'n tafel met een gat erin! Ik was met een vriendin vorige week geweest heerlijk ontspannen en fijn dat je op je buik kan liggen ook!

3 jaar geleden

Reactie op Sorra

Bij Zwanger en Relax hebben ze zo'n tafel met een gat erin! Ik was met een ...
Oh wat fijn om te horen! Ik ga meteen boeken 😃

3 jaar geleden

Iemand een tip voor een goede salon in noord-holland?

3 jaar geleden

Reactie op lenalenalena

Iemand een tip voor een goede salon in noord-holland?
Arigato in Amsterdam en Weesp!

3 jaar geleden

Ik ga elke maand! Heerlijk! Zwangerschapsmassage bij zuxx in Purmerend
24baby's podcast Samen Groeien

Luister nu naar de nieuwste podcast van 24baby: Samen Groeien. In deze podcast beleven we samen met jou de eerste maanden met je baby. Van de laatste loodjes van je zwangerschap tot alle eerste keren met je baby. Luister de podcast via jouw favoriete podcast-app.

3 jaar geleden

Iemand een tip, met gat in de tafel rondom Utrecht?

3 jaar geleden

In Utrecht heb ik een heerlijke zwangerschapsmassage gehad met tafel met een gat erin bij five city spa!

3 jaar geleden

Ik heb een massage gehad bij Mending Hands in Rotterdam West. Zij masseren wel op je zij, maar vond dat zelf prettiger gezien de boobs anders echt niet lekker liggen hahaha. Is al wel 7 weken geleden dus toen was zolang op m’n zij liggen nog haalbaar. Denk niet dat ik dat nu nog 1,5u vol zou houden.

3 jaar geleden

Googelen op zwangerschapsmassage en dan je regio, zal ongetwijfeld iets zijn. Ben ook pas geweest hier in de buurt en dus via Google gevonden. Soms via een yoga studio wie zwangerschaps yoga geven, bieden ook vaak een massage aan! Succes en geniet er vooral van, het is heeeeeerlijk en echt cadeautje voor jezelf:)