29 Reacties
4 jaar geleden
Reactie op inekevr24
Zeker een aanrader! Ik heb het 2 weken geleden een half uurtje gedaan en vo ...
Degene waar ik ga heeft overigens op de website staan dat je een zwangerschapsmassage kan boeken. Ze maken ook wel verschil in hoe ze je lichaam aanpakken, omdat ze op bepaalde plekken geen extra druk mogen zetten bijv.
4 jaar geleden
Jaaa ik krijg er elke week 1 omdat ik hele heftige rugklachten heb omdat ik weinig kan lopen.
Het werkt ongelofelijk goed.
Ik heb iemand die ook sportmassages doet en echt verstand van zaken heeft. Ze zit in Apeldoorn, misschien is dat in je buurt?
Zij doet bij mij dus ontspanningsmassage en de echte knopen los.
Check voor je er een kiest:
Heeft die persoon een zwangerschapstafel? Dan kun je op je buik liggen. Zo niet... dan is de ontspanning toch echt minder tijdens je massage.
Check ook of die persoon alleen een ontspanningsmassage doet of ook dieper in de huid. Ik heb ook een keer een massage gehad bij een ander en die was echt puur voor de ontspanning en dat vond ik helemaaal niet fijn. Dat was meer aaien over mn rug 🤣.
Dus neem gewoon contact op met verschillende masseurs en vraag hoe ze masseren! Dan vind je vanzelf je match.
4 jaar geleden
Ik ga na iemand die echt alleen maar zwangerschapsmassages geeft en vind het een echte aanrader. Ook het feit dat je even op je buik kan liggen wanneer ze een speciale bank hebben waar je buik en borsten inpassen!
Denk dat als je op google even zoekt op zwangerschapsmassage in jouw eigen buurt er genoeg te vinden zijn.
4 jaar geleden
Reactie op Mirjem
Jaaa ik krijg er elke week 1 omdat ik hele heftige rugklachten heb omdat ik ...
Hoihoi dit klinkt er goed, ik heb namelijk ook erg veel last van mijn onderrug en bilspieren. Kan jij mij naar website geven. Ik woon in de buurt van Apeldoorn namelijk.
4 jaar geleden
Reactie op Fikaflicka
Hoihoi dit klinkt er goed, ik heb namelijk ook erg veel last van mijn onder ...
Ze heet Fleur Zegers! Bodycare fleur heet haar bedrijf. Ze is ook doula, geeft hypnobirthing. Echt kennis van zaken.
Ze heeft een eigen ruimte in een beautyzaak en een heerlijke tafel waar je op kan liggen.
4 jaar geleden
Reactie op Mirjem
Ze heet Fleur Zegers! Bodycare fleur heet haar bedrijf. Ze is ook doula, ge ...
Dankjewel voor je reactie!🤗
4 jaar geleden
Ik heb er vorige week een gehad. Vond het op mijn buik liggen (een uur lang!!) lekkerder dan de hele massage. Was mij een beetje te soft...
Ik had speciaal een uitgekozen met een massagebank met uitsparingen voor buik en borsten. Dat was dus echt heerlijk.
4 jaar geleden
Afgelopen weekend ben ik op vakantie geweest naar Vlieland ( en daar ook getrouwd 🎉 ). In het hotel waar wij zaten boden ze ook een zwangerschapsmassage aan. Ik wou dit al graag een keer doen en vond het nu wel een goed moment om het uit te proberen. Het was eigenlijk een gewone massage, alleen werd mijn rug gedaan terwijl ik op mijn zij lag.
Ik heb zo genoten ! mijn vriend... ik bedoel man 😉 die zei dat ik stralend terug kwam
4 jaar geleden
Reactie op ABVL
Dankjulliewel voor jullie reacties!
Ik woon in Almere, heeft iemand missc ...
In iedergeval níét bij QoQo clinics in Stad. Wat een aanfluiting was dat. Ben ik met mijn vorige zwamgerschap geweest. Als iemand een goede tip heeft hoor ik m ook graag. Een geschikte tafel is m.i. Ook wel een must.
4 jaar geleden
Lijkt me heerlijk! Iemand een aanrader in de omgeving Waalwijk, Tilburg, Den Bosch of Breda?