23 Reacties

3 jaar geleden

Altijd 's ochtends testen. In de avond wordt je urine te veel vermengd met het drinken wat je op hebt. Misschien heb je vandaag meer gedronken waardoor je urine minder geconcentreerd is. Voortaan in de ochtend testen als je nog niks hebt gedronken!

3 jaar geleden

Ben vandaag bij de huisarts geweest. Want ik was ook onzeker. Mijn huisarts vertelde mij: dat als je 1e test positief is, is de kans erg klein dat je niet zwanger bent. Je HGC waarde is in de ochtend veel hoger misschien voor je zelf dan nog even n testje doen? 3 maal is scheepsrecht toch

3 jaar geleden

Reactie op Minienmama

Altijd 's ochtends testen. In de avond wordt je urine te veel vermengd met ...
Mijn testen zijn smorgens lichter dan savonds .. dus hoeft niet perse ochtend urine te zijn.. vind dit ook heel raar

3 jaar geleden

Reactie op ChloéG

Mijn testen zijn smorgens lichter dan savonds .. dus hoeft niet perse ochte ...
Dat heb ik dus inderdaad ook vandaar dat ik ze in de avond doe, mischien morgen avond een beter streepje anders leg ik er bij neer…

3 jaar geleden

Ik zou even elke dag gaan testen om echt verschil te zien. Ik ben na mijn miskraam meteen weer zwanger geworden en het heeft wel een aantal dagen geduurd zoals je ziet tot ik echt een duidelijke streep kreeg.

3 jaar geleden

Reactie op peperupi

Ik zou even elke dag gaan testen om echt verschil te zien. Ik ben na mijn m ...
Heb jij na jouw miskraam eerst een nieuwe menstruatie afgewacht? Zo niet heb je dan ovulatietesten gedaan gezien je cyclus doorbroken is geweest?

3 jaar geleden

Heb jij na jouw miskraam eerst een nieuwe menstruatie afgewacht? Zo niet he ...
Ik heb na mijn miskraam geen menstruatie gehad. Na mijn miskraam is gecheckt of mijn baarmoeder schoon was en toen zag ze meteen al nieuwe eitjes en dat ik mijn eisprong al bijna weer had. Ik heb gister weer getest en het was nog duidelijker dan de laatste test.

3 jaar geleden

Reactie op peperupi

Ik heb na mijn miskraam geen menstruatie gehad. Na mijn miskraam is gecheck ...
Heb je dat bij de verloskundige gedaan? Ik werd nogal gebonjourd van als het bloedverlies voorbij is kun je het weer proberen en succes. Dus ik dacht misschien moet ik mijn huisarts bellen waar ik terecht kan om te kijken of alles schoon is

3 jaar geleden

Heb je dat bij de verloskundige gedaan? Ik werd nogal gebonjourd van als he ...
Oh meen je! Jammer dat je niet juist geholpen bent. Ik zit bij een verloskundige praktijk, zij hebben mij gebeld voor een echo afspraak om te kijken of alles schoon is. Is wel belangrijk om te checken ivm mogelijke infecties!

3 jaar geleden

Reactie op peperupi

Oh meen je! Jammer dat je niet juist geholpen bent. Ik zit bij een verlosku ...
Ik ga ze gewoon bellen van de week ben klaar met afgescheept te worden. Ik wil graag dat het gecontroleerd wordt inderdaad. Anders ga ik wel een andere praktijk zoeken. Fijn dat ze ook konden zien dat er eitjes klaar liggen

3 jaar geleden

Ik ga ze gewoon bellen van de week ben klaar met afgescheept te worden. Ik ...
Jaa heel goed! Kom voor jezelf op hoor vooral als het om je gezondheid gaat en een begripvolle verloskundige scheelt een berg! Het verbaasde mij ook zo snel al weer eitjes, hadden het ook niet zo snel weer verwacht. Enorm spannend na een miskraam

3 jaar geleden

Reactie op peperupi

Ik zou even elke dag gaan testen om echt verschil te zien. Ik ben na mijn m ...
Bij mijn ochtend testen zie ik wel een verschil, alleen gek dat me avond testen donkerder uitslaan.. mischien moet ik het dan maar toch bij de ochtend houden en om de 2 dagen doen ik heb zelf ook 5x misraam gehad dus vandaar dat ik zo intensief test

3 jaar geleden

Bij mijn ochtend testen zie ik wel een verschil, alleen gek dat me avond te ...
Ooh meid, wat vreselijk dat je dat moet mee maken. Hoop voor je dat het deze keer goed gaat! Hou ons op de hoogte

3 jaar geleden

Bij mijn ochtend testen zie ik wel een verschil, alleen gek dat me avond te ...
Jeetje wat een spanning zo :(. Vijf keer is ook niet mals. Ik zou 1 vast moment testen en kijken of dan de lijn niet achteruit gaat lopen. Sterkte ❤️

3 jaar geleden

Hoe zag jullie zwangerschapstest er uit op nod?🙈

3 jaar geleden

Deze was van nod

3 jaar geleden

Reactie op C1993R1991

Deze was van nod
2 of 3 dagen na nod

3 jaar geleden

Links 2dagen voor nod en rechts nod. Ik snap je helemaal. Werd ook onzeker dat die op nod niet donkerder was. 2 dagen later een clearblue gedaan en die gaf 2-3weken aan en dat klopte mooi dus daarna gestopt met testen. Overigens waren mijn testen tussen 10 en 12 donkerder als in de ochtend vroeg

3 jaar geleden

Dames ik vind mijn test mooi opgelopen! Ik denk dat ik vandaag 4+2 of 4+3 ben.. ik ga nu proberen niet meer dagelijks te testen maar er 1 of 2 dagen tussen te laten zitten🙈

3 jaar geleden

Mijn test op Nod een keer getest maar. Dit leek mij duidelijk genoeg ☺️