10 Reacties

vorig jaar
Gewoon standaard zwembandjes, en dan wel voor de goede gewichtsklasse natuurlijk

vorig jaar
Ik zou ook voor gewone zwembandjes gaan.
Ik had laatst een puddle jumper gekocht maar daar verzuipt hij letterlijk en figuurlijk nog in.

vorig jaar
Wij hebben zo'n zwembandjes met vlindertjes er aan vast (geen idee of dat een Puddle jumper is?) Van de decathlon. We gaan donderdag weg dus weet nog niet of het bevalt. Onze zoon is nog geen 13 kg en dit is vanaf 15kg, maar heb 't idee dat 't wel kan

vorig jaar
Wij gebruiken al maanden een puddle jumper, ook toen ze nog geen 10 kg was. De bandjes kunnen vrij strak en ze kan er goed in bewegen. Ik zou hem kopen en proberen en anders gebruik je hem toch volgend jaar? Op vinted heb je er al 1 voor een paar euro. Bandjes vind ik altijd gedoe, omdat ze vaak of te strak zitten of te los.

vorig jaar
Reactie op mamaVlist
Wij gebruiken al maanden een puddle jumper, ook toen ze nog geen 10 kg was. ...
Oh echt? Ik heb het geprobeerd, ik heb hem inmiddels vorige week verkocht aangezien hij nu bijna 10 kg is (9,8) maar ding is echt super groot nog steeds.
Wil echt niet strakker. Hij kan er ook zelf uit.
Bandjes kun je ook gewoon makkelijk afstellen.

vorig jaar
Wij hebben de zwembandjes van aquarapid, superfijn voor zowel onze dochter van 21 maanden en onze zoon van net 4. Ze zijn rond dus zonder prikkende hoekjes in hun lijfje en er zit schuimrubber in dus mochten ze lek gaan blijven ze alsnog drijven! Wij zijn er dolblij mee en de kids blijven er goed op drijven 😅 https://www.aquarapid.nl/accessoires/zwembandje-kopen-aquaringen-aquarapid.html