13 Reacties

3 jaar geleden

Ik heb precies hetzelfde! Nog geen oplossing gevonden

3 jaar geleden

Aeromoov air layer misschien?

3 jaar geleden

Als wij onderweg gaan zit ik eigenlijk altijd naast m’n zoontje. Als hij moet huilen (wat alleen is als we niet op de snelweg zitten 😂) dan geef ik hem een speen of m’n pink. Vaak leg ik m’n hand op zijn buikje zodat hij weet dat ik er ben. Misschien raakt hij in paniek omdat hij zich alleen voelt? Of zit er wel iemand naast hem?

3 jaar geleden

Is er wellicht meer aan de hand met je zoontje? Kan het aan zijn houding liggen omdat hij er niet fijn in ligt? Misschien met de huisarts of naar een osteopaat?

3 jaar geleden

Heel herkenbaar😅 helaas nog geen oplossing gevonden

3 jaar geleden

Ja hetzelfde probleem helaas.. ik las dat aeromoov zou moeten helpen. Ik ga het maar proberen

3 jaar geleden

Voor de hitte kun je ook de maxi cosi voorkoelen met een bevroren kruik, en de kruik kun je onderweg nog beetje bij hem in de buurt leggen... evt een doekje om de kruik leggen zodat het doekje koud is en deze dan achter zn hoofdje leggen wanneer hij zo heet is geworden van het huilen. Mijn zoontje moest ook altijd huilen in de maxi cosi, meestal gaven we een flesje wanneer we vertrokken in de hoop dat hij dan wat meer content was en inslaap zou vallen, werd geloof ik pas na 6 maanden wat beter. Succes en hopelijk geen file ;)!!

3 jaar geleden

Ik heb van die raam blindeer schermen (met zuignappen) om de zon tegen te houden en een wat meer prikkel arme omgeving te bieden. Wie weet doet dit iets? En kan het zijn dat hij ook niet lekker zit?

3 jaar geleden

Hier hetzelfde, maar gaan elke dag een rondje rijden. Het wordt steeds beter.

3 jaar geleden

Hier hetzelfde. Maar vaak omdat zijn speentje tijdens de rit uitvalt en we kunnen er dan niet makkelijk bij. Dus we geven nu met opzet geen speen in de auto. En gaan pas weg als hij rustig is. Dat gaat nu super goed. Hij vind dan z’n eigen hand om op te sabbelen of hij valt in slaap. 7 weken is hij.

3 jaar geleden

Voor de warmte niet echt tips maar onze dochter was vanaf 9 maand ook drama in de auto… als we samen waren ging vaak 1 van ons naast haar zitten op de achterbank om haar te vermaken.

3 jaar geleden

Ik heb een Aeromoov layer voor in de maxi cosi en ze komt er altijd heerlijk koel uit. Nu weet ik ook nog niet beter omdat ons meisje 6 weken is. Maar pas sprak ik er wel iemand over die hem dit jaar voor het eerst had met hun autoreis naar Spanje waarbij de peuter altijd zeiknat uit het stoeltje kwam en met de Aeromoov nu volledig droog bleef dus dat was voor mij nog een extra bevestiging dat t echt werkt!

3 jaar geleden

Goede tips, dank jullie wel! -Aeromoov layer ga ik zeker naar kijken, had ik nog niet eerder van gehoord 👍 -Naast hem zitten gaat niet helaas want daar zit het stoeltje van m'n dochter van 2,5 😊 -houding/niet lekker zitten zou kunnen, maar we zijn al meerdere keren bij een chiropractor geweest en daarmee werd dit niet beter -verduistering raam hebben we al -speentje pakt hij helaas niet 🙈