45 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op MamaLott

Waarom mag ze geen fles meer? Vooral aangezien zij vinden dat ze te licht i ...
Ja volgens de cb is ze bijna 1 dus hoort ze geen fles meer te drinken. Terwijl in het begin met iets van 5/6 maanden wilde ze juist dat ze zo lang mogelijk en zo veel mogelijk moest drinken. “Pap is de basis tot 2 jaar” werd gezegd. Nu is het opeens te veel en het mag niet meer. We doen ook alles “fout” volgens mevrouw.

5 maanden geleden

Reactie op baloubadou94

Wij geven echt nog wel 4 flessen van 150... Laatst plots weer wat meer. Daa ...
Ahh dat vind ik echt heel fijn om te horen! Maar krijgt ze dan niet te veel pap binnen? Ja ik weet eerlijk gezegd niet hoe het werkt, ze hebben voor alles een formule.. Ik twijfel ook weer om een fles bij te doen

5 maanden geleden

Reactie op MamaLott

Zou het kunnen dat ze een intolerantie voor zuivel heeft? Mogelijk blijft z ...
Geen idee, niet achter gezocht eigenlijk. Hoe kom ik daar achter? Langs gaan bij de dokter?

5 maanden geleden

Hier ook een die niet genoeg in gewicht is gegroeit maar ook altijd in beweging . Ik doe nu extra calorieën toevoegen waar het kan. Bijv een eetlepel olijfolie door de warme maaltijd. Klontje boter door de pap.

5 maanden geleden

Reactie op Djax23

Ahh dat vind ik echt heel fijn om te horen! Maar krijgt ze dan niet te veel ...
Bedoel je met pap, melk? Geen idee, kan dat?. Kan ze teveel melk krijgen? Stel ze dronk nog wel bij me aan de borst dan zou ik het ook op verzoek doen. Ze was 1 week ziek met hoge koorts en begon te lopen dus ik denk dat ze het echt nodig had. Toen een week meer rond de 120ml 4x gedronken (dus denk 450-500 per etmaal) en nu is ze weer ziek dus is het weer slecht. Eten én drinken. Ben benieuwd hoe het hierna wordt. Qua beweging is ze alleen maar aan het klimmen en opstaan, stapjes, vallen, opstaan, stapjes en weer door. Dus ze verbrandt nu denk ook echt veel. Liever iets meer melk aanbieden en kijken wat ze drinkt dan haar nog voller stampen met eten, want volgens mij moeten haar darmpjes nog steeds wat wennen aan alles. Ja moeilijk he! Wanneer is het nou "goed'. Denk toch vooral moederinstinct volgen en je kindje volgen. ❤️