9 Reacties

18 dagen geleden

Mijn zoontje is nu 16 maanden en heeft het ook..ineens alleen bananen en geen ander fruit meer enzo. Soms zet ik een bord eten voor zn neus en wil hij niet eens proeven. Eerst at hij alles. Ik probeer er geen ding van te maken maar ik merk zelf dat ik het vervelend vind. Iemand tips?

18 dagen geleden

Reactie op Lindsert

Mijn zoontje is nu 16 maanden en heeft het ook..ineens alleen bananen en ge ...
Is een fase 🥰

18 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Is een fase 🥰
Ja denk je? Dus gewoon alles blijven aanbieden en als hij niet eet prima? Dacht mss even geen bananen meer zodat hij wel ander fruit eet ofzo?

18 dagen geleden

Reactie op Lindsert

Ja denk je? Dus gewoon alles blijven aanbieden en als hij niet eet prima? ...
Ik volg ook even.

17 dagen geleden

Reactie op Lindsert

Ja denk je? Dus gewoon alles blijven aanbieden en als hij niet eet prima? ...
Ja echt! Hij zit in sprong 10 en dat is echt een sprong waar ze ineens niet meer gaan eten, drama maken om alles en veel “zeuren”. Ik bied mijn dochter gewoon eten aan zonder haar te pushen en als ze het weggooit prima.. Zolang ze maar drinkt, dus ik geef als ze echt niks wilt eten 2 keer een flesje van 120cc melk. Nog eventjes volhouden want deze sprong duurt lang haha❤️

17 dagen geleden

Hier trouwens een link naar de sprong 10 topic, denk dat je je hier wel in herkent 😛 https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2023/sprong-10-7y5RmxP?utm_source=24Baby&utm_medium=app

17 dagen geleden

Reactie op Vaalezje

Ja echt! Hij zit in sprong 10 en dat is echt een sprong waar ze ineens niet ...
Haha nou goed nieuws het is alweer een fase dan🤣 ik had het volgen van die sprongen los gelaten want werd er gek van. Was sprong na slaapregressie en weer opnieuw🤣 bedankt voor je advies

17 dagen geleden

Reactie op Lindsert

Haha nou goed nieuws het is alweer een fase dan🤣 ik had het volgen van die ...
Hahaha ik ook! Totdat ik deze zag en dacht oké dit is eeeecht deze sprong 😂

17 dagen geleden

Mijn dochter ook. Ze zit nu ook in sprong 10 dus kieskeurig, heel driftig, weer aanhankelijk, dramatisch jammeren als ze dr zin niet krijgt. Gezellige sprong hoor not😓