18 Reacties
3 maanden geleden
Soms heeft die je gewoon nodig. Je hoeft echt niet zo streng te zijn om hem te laten uithuilen. Slecht voor de emotionele ontwikkeling. Misschien wilt ie jou voor een nachtje naast zich hebben馃ス馃グ
M鈥檔 zoontje heeft dat ook soms en dan mag die lekker in ons bed slapen. Volgende dag is die weer goed.
3 maanden geleden
Reactie op Mzahhhhh
Soms heeft die je gewoon nodig. Je hoeft echt niet zo streng te zijn om hem ...
Ja maar dit gaat al heel de week zo. Er is geen nacht tussen door dat hij rustig is en de volgende dag weer goed is. Ik heb filmpjes gemaakt misschien ga ik er morgen mee naar de huisarts.
3 maanden geleden
Klinkt als slaap regressie/sprongetje. Onze dochter had precies hetzelfde, inmiddels zijn we er (na 5 weken gebroken nachten..) doorheen. Leek ook wel verlatingsangst ofzo. Ook wij hebben een paar keer op haar kamer geslapen, want alleen dan was ze rustig. Overdag was ze ook onrustig, slaapjes gingen dan ook minder goed, avondeten was drama en tandenpoetsen helemaal.. ze was gewoon niet zichzelf. Inmiddels gaat alles weer z'n gangetje gelukkig 馃く馃お
3 maanden geleden
Ik denk slaapregressie sprong. Hier is het ook sinds twee dagen aan de gang. Ze wilt overdag maar een uur over de gehele dag slapen en vanaf 19.00 slaapt ze een half uur is ze weer wakker krijsen etc. Ze is niet zichzelf ook.
Ik denk echt even de tijd uitzitten en hopelijk snel er doorheen.
Is vreselijk I know.
3 maanden geleden
https://community.24baby.nl/forum/geboorteclub-juli-2023/heftige-slaapregressie-lo2jzEJ?utm_source=24Baby&utm_medium=app
3 maanden geleden
Klinkt echt wel als de slaapregressie, is zeker geen nachtangst, dat is heel anders. Helaas voor veel ouders herkenbaar en kan vrees ik wel 6 weken duren.
Misschien heb je hier wat aan: https://www.slaaptipsvoorbabys.nl/slapen/slaapregressie-14-maanden/?srsltid=AfmBOoqjxjNuR1jxNiGjSEcfkmM5Bzc2rF_Uo9BFYKuGlQUXYBfc9C8i
3 maanden geleden
Ja ik vermoed ook een fase. Haha dat woord heb ik al 1000 x gezegd tegen mezelf en mn man dit jaar 馃槄 Maar tis maar weer gewoon doorheen komen. Ze leren zoveel deze maanden. Op dit moment jammert ze ook in bedje. Dan weer stil, dan weer geluidjes maken. Als ze echt gaat huilen gaan we erheen. Maar we proberen haar ook de tijd te geven in die lekkere slaap te komen. Lukt niet altijd dus ben benieuwd hoe het vanochtend zal zijn hoor. Succes jullie ook allemaal 馃┓馃尭
3 maanden geleden
Reactie op MBB85
Wat gek dat hij daar overdag dan geen last van had! Maar hopelijk ook in de ...
Ja dat is vaak dat je s'nachts het meeste last hebt van dingen. Dat heb ik zelf ook. En dat liggen geeft heel veel pijn en druk op de oren. Ik heb vroeger ook erg veel last gehad van mijn oren en ook vooral met slapen. Mijn dochter ook zei krijgt al voor de 2e keer buisjes.
3 maanden geleden
Reactie op Maartje 1
In mijn geval ben ik gelukkig naar de huis arts geweest. Hij heeft een dubb ...
Goed dat je bent geweest! Had hij ook koorts?
Als je ligt heb je meer last van je oren, wat vervelend dat hij er zo'n last van heeft. Over het algemeen slaat antibiotica vrij snel aan dus hopelijk knapt hij snel op!
3 maanden geleden
Reactie op Maartje 1
Ja dat is vaak dat je s'nachts het meeste last hebt van dingen. Dat heb ik ...
Ja hier ook veel oorproblemen, maar dan kan ik ze ook echt overdag niet neerleggen. Alles met liggen (ook commode etc) is dan huilen. Niet alleen 鈥榮 nachts en ook niet tussendoor rustig te krijgen, tenzij ze rechtop zitten.
3 maanden geleden
Reactie op Maartje 1
In mijn geval ben ik gelukkig naar de huis arts geweest. Hij heeft een dubb ...
Oh ja wat fijn om te weten. Beterschap daar 馃尭