Hoi allemaal,
Ik weet het even niet meer. 馃槩
Ons zoontje van 14 maanden+ krijst elke nacht alles bij elkaar. Ik heb een keer bij hem op de kamer gelegen en viel hij uit eindelijk in slaap. Toen ik weer naar mijn eigen bed ging terwijl hij sliep werd meneer gelijk wakker en weer krijsen.
Ik heb hem uiteindelijk ook een keer een nacht laten huilen maar wel tussen door getroost ik merk als wij terug gaan dat hij alleen maar harder gaat krijsen/huilen. Maar elke keer was hij dan even stil en na een half uur begon hij weer. Uit eindelijk sliep hij wel en begon hij weer in de vroege ochtend. Maar later sliep hij ook weer uit eindelijk tot ongeveer 07.30.
Dit gaat zo elke nacht al zeker een dikke week gekrijs/hard huilen. Ik weet niet meer wat ik moet doen. Ik heb ook een dochter van 4 maar zo erg herken ik het niet. Ik wil zeker niet aanleren dat hij maar uit bed mag! Gek worden we er beiden van.
Kan iemand a.u.b helpen?
Zijn er hier slaap slaapcoaches zijn dit nacht angsten of is er misschien iets medisch? Ik weet niet waar ik aan moet denken waar dit vandaan komt. Al zit hij waarschijnlijk ook in een slaapregressie maar dan hoort het nog niet zo te gaan lijkt mij. Dutjes overdags gaan ok茅
Bedankt!