5 Reacties
3 maanden geleden
Hier zou ik willen dat ze af en toe blijft zitten. Deze dame klimt echt overal in, trekt alles open en kan geen seconde alleen gelaten worden. De eerste 2 waren ook lekker bezig, maar niet zoals deze. Ze trekt lades open van de kast die ze dan als trap gebruikt, overal waar ze haar voet in of op kan zetten of aan kan hangen doet ze ook. Ik zou soms wel willen dat ze ergens blijft zitten haha 🙈 Maar goed, ik begrijp heel goed dat je je misschien druk maakt,(zeker als het bv je eerste kindje is), maar ik denk niet dat dat nodig is. Er komt straks vast een moment dat je weer zou willen dat ze rustig blijft zitten :) ieder kind gaat op zijn of haar eigen tempo, en hebben daarnaast ook nog een eigen karakter. Het ene kind is nu eenmaal wat rustiger of minder ondernemend dan de andere, en ook dat kan in de loop van de tijd nog veranderen. Tuurlijk is het goed om de ontwikkeling in de gaten te houden, maar ik zou me er nu nog niet te druk om maken.
3 maanden geleden
Reactie op bk88
Hier zou ik willen dat ze af en toe blijft zitten. Deze dame klimt echt ove ...
Ohhhh dit! En dan loopt mijn meisje nog niet eens.. maar echt soms inderdaad zou je wel eens willen dat ze blijven zitten 🫣😂
3 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Ohhhh dit! En dan loopt mijn meisje nog niet eens.. maar echt soms inderdaa ...
Haha ja maar echt. Laatst was ik aan het stofzuigen en moest ff snel naar de wc, letterlijk op 3 meter afstand met alleen de gangdeur (open) ertussen. Ik was nog geen 10 seconden weg, moest echt ff heel snel 😏, maar toen ik terug kwam stond ze met haar handen in de lucht bovenop de stofzuiger 😂 toen ik ging zat ze er nog niet eens naast. Ik laat haar al nooit echt alleen, maar er was een tijd dat ik die kleine snelle plasjes enz. nog kon doen, ook al ging ze de kamer al door. Nu is ze echt super snel en ontzettend behendig. Maar zoals ik al zei, dat lijkt bij deze wel wat extremer en sneller allemaal, de eerste 2 hadden dit veel minder (het klimmen, alles open trekken enz.), deze doet het echt continu. Het is echt leuk om te zien, maar wel echt super zwaar hoor, zou willen dat het ietsje minder kon 😅 maar gelukkig is het een fase haha