82 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje heeft sinds afgelopen juni (is van 6 juli '23)super veel gecruist langs de bank en telkens zeiden we "ogh duurt vast niet lang meer). Nou afgelopen zondag dan eindelijk het moment, meneer loopt los! 馃コ Dit gebeurde vlak voor het slapen gaan en na een hele vermoeiende dag. En ook gelijk flink wat meters aan het rond waggelen nu! Hou dus nog even vol want het gebeurd dus echt uit het niets 馃グ

3 maanden geleden

Reactie op GreenBean

Oudste liep hier pas met 1,5. Jongste doet precies wat die van jou doet, ma ...
Update: hij loopt 馃槀. Zo snel kan het gaan dus!

2 maanden geleden

Onze dochter loopt ook nog niet, is nu bijna 15 maanden. Loopt wel achter een loopwagentje etc, maar nog geen aanstalten tot zelfstandig. Komt vast vanzelf!

2 maanden geleden

Onze zoon liep al lang langs de meubels maar met 14,5 begon hij te lopen en loopt nu sinds een week het hele huis door

2 maanden geleden

Mijn dochter is net 14 maanden en loopt nu sinds een week, haar neefje liep pas met 16 maanden. Sommige kinderen lopen wat later zou je nog niet druk maken en het gewoon even los laten tot 1,5jaar (is natuurlijk lastig)

2 maanden geleden

Ons zoontje van 14.5 maanden loopt ook nog niet en onze dochter liep pas bij 20 maanden. Ook daar heb ik mij nooit zorgen over gemaakt. Komt echt wel goed hoor :)

2 maanden geleden

Mijn zoontje liep los met 1 jaar en 7 maanden en mijn dochter is nu 1 jaar en 2 maanden en loopt sinds 2 weken los.

2 maanden geleden

Mijn zoontje is nu 14 maanden en staat nog niet eens zelfstandig op, laat staan lopen. Als ik hem op zn voeten zet stapt hij wel, maar dat is het dan ook. Nu moet ik ook wel zeggen dat deze man pas net sinds een maandje kruipt, daarvoor lukte hem dat gewoon niet zn benen in de juiste houding te krijgen. Sinds hij kruipt trekt hij zich wel steeds vaker op, dus hij is volop aan het oefenen. Ik maak me er niet zoveel zorgen om, we lopen wel sinds 2 maanden voor tips bij de kinderfysio dat heeft veel geholpen rondom het kruipen aangezien hij er vreselijk gefrustreerd door raakte dat het niet lukte. Maar ieder kindje heeft gewoon zijn of haar eigen ontwikkelingstempo en hij doet het verder goed dus vind het goed zoals het nu gaat.

2 maanden geleden

Hier loopt hij ook nog niet is ook.14 maandjes alleen aan hand wel en tafel馃ぃ

2 maanden geleden

Met 14 maanden lopen is best vroeg hoor.. Gemiddeld kindje gaat met 18 maand lopen. Dan zijn ze dus 1,5 jaar.

2 maanden geleden

In Vlaanderen is de gemiddelde leeftijd 15 maanden om zelfstandig te lopen.

2 maanden geleden

Reactie op tboontje

In Vlaanderen is de gemiddelde leeftijd 15 maanden om zelfstandig te lopen. ...
,

2 maanden geleden

Volgens onze kinderfysiotherapeut is tussen de 12 en 18 maanden beginnen met lopen helemaal normaal. Komt wel.

2 maanden geleden

Reactie op tboontje

Iets verder lezen dan het geselecteerde stukje... Aan de hand lopen tussen acht en 15 maand, daarna gaan ze lopen zonder zich ergens aan vast te houden. De meeste kinderen doen dit rond de 18 maanden...

2 maanden geleden

Hier is ze ook net gaan lopen (bijna 15 maanden). Ze liep hier al maanden langs de meubels en sinds een aantal weken ook aan de hand, sindsdien ging het wel snel.

2 maanden geleden

Hier loopt men zoontje nu ook. Bijna 15 maand. Langs meubels, toen ook zelf staan, 2/3 stapjes, toen een stuk of 10-15 en hij heeft het sinds 2 dagen onder de knie.

2 maanden geleden

Onze dochter heeft sinds vanavond wat losse stappen gezet. Ze is van 27-7-2023.

2 maanden geleden

Oh hier staat ie nog niet eens haha. Komt allemaal wel!

2 maanden geleden

Hij begint hier sinds deze week iets meer vertrouwen in zichzelf te krijgen. Soms een paar stapjes aan 1 hand vasthouden ipv dat ik alle 2 me handen moet helpen. En steeds meer cruisen. Kan niet lang meer duren(13-07-23)

2 maanden geleden

Hier loopt ze nu sinds een week (20/7) van de 1 op andere dag door heel de woonkamer gelijk lopen馃槄 dus t komt goed.