82 Reacties
2 maanden geleden
Hier zins een weekje constant aan het lopen, volgende week 15 maandjes.
2 maanden geleden
Mijn jongens hebben het ook laten zien! De een oefend flink en de anders vind kruipen toch nog makkelijker 馃ぃ hopen dat ze het doorzetten en de smaak goed te pakken krijgen 馃グ
2 maanden geleden
Hier nu heel soms een een heel wiebelig los stapje om zich vervolgens weer ergens aan vast te pakken
2 maanden geleden
Loopt hier ook nog niet. Nu 15 maanden (1 november 16 maanden). Wel echt bijnaaaaaaa, maar dat roepen we al sinds ze 12 maanden is. Dus geen idee 馃槀馃拃
Ze doet nu wel elke keer 5-6 stapjes achter elkaar. En merk dat ze snel kiest om te 'lopen' ipv kruipen.
Maar wie weet duurt het nog 3 maanden hahahaa
2 maanden geleden
Hier ook zoals in de omschrijving van dit topic (bijna 16 maanden).
Volgens het CB had ze tot de kerst en al zou ze dan nog niet volledig goed lopen, zou dat ook nog geen super ramp zijn!
Ze is denk ik meer bezig met haar taalontwikkeling. Lopen boeit haar ook niet altijd even veel. Kruipen gaat sneller 馃ぃ
2 maanden geleden
Reactie op 9gag
Hier ook zoals in de omschrijving van dit topic (bijna 16 maanden).
Volgens ...
Hier precies hetzelfde! Heel snel met taal, kan echt al veel woordjes en soms ook twee achter elkaar.. lopen boeit der nog niet loopt enkel goed achter haar loopkarretje en aan 1 hand.
2 maanden geleden
Reactie op Shannonjck
Hier precies hetzelfde! Heel snel met taal, kan echt al veel woordjes en so ...
Het is walk or talk vaak, zeggen ze. Het grappige is dat mijn zoontje een paar woordjes iets v贸贸r zijn eerste verjaardag kon zeggen (papa en mama), vervolgens begon hij met zich optrekken, langs meubels lopen, achter het loopwagentje en vervolgens los lopen (maand 13 en maand 14) en in die tijd hebben we helemaal geen woordjes gehoord, nieuw noch die hij al kende (mama en papa dus). Nu heeft hij loslopen een beetje onder de knie en weer leert hij nieuwe woordjes, zoals bal en poes.
2 maanden geleden
Daar moet je je echt niet druk om maken, onze oudste liep pas met bijna 18 maanden! En de jongste met 11 maanden, elk kindje ontwikkeld zich anders
2 maanden geleden
Oh nu even verder gelezen onze meid zegt nog geen woord behalve die馃槀
茅茅n maand geleden
Mijn oudste zoontje liep pas met 2 jaar. Nu m鈥檔 jongste loopt met 13 maanden. Volgens mij ligt het gemiddelde op 18 maanden