82 Reacties

één maand geleden

Mijn dochter van 15,5 maanden loopt/kruipt ineens met gestrekte benen, maar nog w op de handen zegmaar. Lijkt een soort paard haha. Is dit een voorteken van gaan lopen? Eerder deed ze dit alleen op knieën en handen

één maand geleden

Reactie op Doppiej

Mijn dochter van 15,5 maanden loopt/kruipt ineens met gestrekte benen, maar ...
Onze dochter deed dit wel ook vlak voordat ze ging lopen, en met haar hoofd tussen haar benen kijken.

één maand geleden

Reactie op Bb1903mp

Onze dochter deed dit wel ook vlak voordat ze ging lopen, en met haar hoofd ...
Hier deed mijn dochter het ook maar juist na dat ze liep, bleek uiteindelijk een koprol te zijn 😂 wel een grappig gezicht zon 15 maand oud kind dat een koprol doet😝

één maand geleden

Sinds gisteren loopt meneer enkele stapjes los, bij kdv zei ze dat hij paar stappen los had gelopen. Dus dat gingen wij gisteren avond natuurlijk volop testen. Heerlijk gezicht. Dat gewankel ( 15,5 maand)

één maand geleden

Reactie op Sineadx

Hier deed mijn dochter het ook maar juist na dat ze liep, bleek uiteindelij ...
Haha geweldig, zo leuk 🥰

één maand geleden

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier over 2 dagen 16 maanden en ook nog steeds niet zelf lopen haha wel wat langere stukjes aan 1 hand en de rest is nog steeds hetzelfde

één maand geleden

Hier wil ze niet aan de hand lopen. De losse stapjes worden steeds meer. Maar ze kruipt nog vaker dan ze loopt.

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Hoe gaat het nu bij jullie? Hier over 2 dagen 16 maanden en ook nog steeds ...
Hier loopt ze op de knieën. Nog niks op de voeten 🫣

één maand geleden

Hier sinds maandag loopt ze (enkele pasjes) los (16mnd ninus 1 week)

één maand geleden

Kleine is van 11 november 16 maanden en loopt sinds dit weekend alsof die nooit anders heeft gedaan hahah. Heerlijk!

één maand geleden

Mijn dochter van net 16 maanden heeft afgelopen zaterdag haar eerste stapjes los gezet, elke dag deed ze een paar stappen los maar sinds gisteren gewoon niet meer, herkenbaar voor iemand? Ik dacht juist nu ze de eerste stapjes los deed ze het meer zou doen maar het neemt juist af..

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Mijn dochter van net 16 maanden heeft afgelopen zaterdag haar eerste stapje ...
Mijn dochter deed ook eerste paar stapjes, 2/3 dagen lang en toen gewoon niks meer. Na 2 weken liep ze ineens bijna rennend

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Hier ging het ook zo, eerst een paar dagen stapjes loos toen een maand alleen nog maar vast en ineens ging ze lopen (met vallen en opstaan) en nu 2,5 maand verder kan mevrouw rennen 😂

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Heel herkenbaar! Onze dochter liep zou 2 weken geleden los van A naar B zegmaar, en ineens was het over. Nu loopt ze al anderhalve week alleen nog aan de hand, zet echt geen stap zonder🤷‍♀️ Komt vast vanzelf weer.

één maand geleden

Reactie op Shannonjck

Jep! Hier net zo.. sowieso kan mijn zoontje nog niet vrij staan vanuit zit.. hij moet zich echt optrekken aan iets.

één maand geleden

Reactie op Mernink

Heel herkenbaar! Onze dochter liep zou 2 weken geleden los van A naar B zeg ...
Wat gek hè! Je zou toch denken op deze leeftijd dat als ze het dan eenmaal doen ze het zouden blijven doen maar goed haha geduld hebben dus nog..

18 dagen geleden

Reactie op Mernink

Heel herkenbaar! Onze dochter liep zou 2 weken geleden los van A naar B zeg ...
Hoe gaat het nu bij jullie met lopen? Hier loopt ze wel meer alleen het is voornamelijk nog steeds kruipen echt zo gek.. dan denk ik maar je kan toch lopen nu 🙈

18 dagen geleden

Hier begint hij nu steeds meer onstabiel los te lopen, loopt ineens de kat achterna door de kamer, en beseft dan dat ie los gelopen heeft🤣. Aan de hand loopt ie wel al ongeveer 100 meter mee tot ie er klaar mee is

18 dagen geleden

Reactie op Shannonjck

Hoe gaat het nu bij jullie met lopen? Hier loopt ze wel meer alleen het is ...
Kan ze wel zelf opstaan? Onze zoon liep met 13 maanden, maar kan pas sinds vorige week zelf opstaan. Daardoor kroop hij eerst naar een tafel/stoel/bank om daar te gaan staan. Dus in verhouding kroop hij toen nog best veel. Overigens liep onze oudste pas met ruim 18 maanden en die rent ook gewoon rond nu 😉!

18 dagen geleden

Reactie op GreenBean

Kan ze wel zelf opstaan? Onze zoon liep met 13 maanden, maar kan pas sinds ...
Ja ze kan wel zelf opstaan.. dit doet ze al sinds halverwege september haha!