15 Reacties

één maand geleden

Geef je niks anders als ontbijt? Hier sowieso geen groeimelk want geef nog bv. Maar voor ontbijt geef ik gewoon boterham of havermoutpap.

één maand geleden

Reactie op Ada3

Geef je niks anders als ontbijt? Hier sowieso geen groeimelk want geef nog ...
En dan kan je daar gewoon bekertje melk bijgeven.

één maand geleden

Hij krijgt hier gewoon havermoutpap in een bakje met lepel. Wel zo dik dat het niet gelijk van de lepel afloopt, want meneer wil alles zelf doen🤣. Doen ook wel eens 2 bruine boterhammen smorgens, maar dan heeft ie 2 uur later weer erge honger

één maand geleden

Hier sinds 1 jaar geen flesvoeding meer. Mijn kinderen krijgen gewoon brood, havermout, kwark, bananenpannenkoeken of iets dergelijks. Daar drinken ze thee bij. Bij de lunch een bekertje melk.

één maand geleden

Reactie op Ada3

Geef je niks anders als ontbijt? Hier sowieso geen groeimelk want geef nog ...
6.30 groeimelk 8 uur boterhammen bij de onthaalmoeder

één maand geleden

Reactie op Lorenaxx1

6.30 groeimelk 8 uur boterhammen bij de onthaalmoeder
Ik zou zeker iets substantiëlers geven dan 's morgens. Hier krijgt hij bij onthaalmoeder ook vaak nog een boterham, afhankelijk van hoe vroeg hij er is. Maar ze moeten toch wel al iets gegeten hebben als ze opstaan ook lijkt me.

één maand geleden

Reactie op Ada3

Ik zou zeker iets substantiëlers geven dan 's morgens. Hier krijgt hij bij ...
Ze staat om 6 uur op en dan krijgt ze idd gewoon groeimelk.. eventueel stukje fruit bijgeven dan??

één maand geleden

Reactie op Lorenaxx1

Ze staat om 6 uur op en dan krijgt ze idd gewoon groeimelk.. eventueel stuk ...
Kan je doen, maar ik zou wel wat meer geven. Je ziet hieronder voorbeelden van wat iedereen geeft. Boterhammen, havermoutpap (kan je maken met de groeimelk als je wil), yoghurt, pannenkoekjes, ...

één maand geleden

Reactie op Ada3

Kan je doen, maar ik zou wel wat meer geven. Je ziet hieronder voorbeelden ...
Dankjewel

één maand geleden

Nog nooit ochtendpap of groeimelk gegeven hier? Gewoon een boterham met water of melk.

één maand geleden

Hier krijgt ze 1 of 2 boterhammen met boter en pindakaas. Plus nog een beker (warme) melk. Geen groeimelk verder.

één maand geleden

Hier krijgt ze elke ochtend fijne havermout vlokken waar ik kokend water overheen doe en verder beetje kokosrasp, lijnzaad, rozijnen en wat kaneelpoeder. Soms met fruit erin zoals blauwe bessen. In een paar minuutjes gemaakt, het is voedzaam en ze vind het heerlijk. Misschien een optie om te proberen?

één maand geleden

Reactie op Aznag

Hier krijgt ze elke ochtend fijne havermout vlokken waar ik kokend water ov ...
Overnight oats zijn hier een succes, ook snel en makkelijk! Doe ik avond ervoor gewoon basis van yoghurt, melk, havermout en chiazaad. En dan kan je erdoorheen doen wat je wil. Soms doe ik geprakte banaan, soms frambozen of ander fruit, notenpasta, enz

één maand geleden

Reactie op Ada3

Overnight oats zijn hier een succes, ook snel en makkelijk! Doe ik avond er ...
En dan gewoon nachtje in koelkast laten.

één maand geleden

Reactie op Ada3

Overnight oats zijn hier een succes, ook snel en makkelijk! Doe ik avond er ...
Ja hier kreeg ze dat ook toen ze baby was. Nu maak ik het gewoon als ze wakker is. Zo snel klaar! In haar geval wel zonder melkproducten dus met kokend water, dan is het nog lekker warm zodra ze het eet ipv uit een koude koelkast haha. Al at ze het destijds wel gewoon hoor. 👍🏻 Als we nu over hebben van het ontbijt krijgt ze het alsnog in de avond als toetje met fruit er doorheen. 😊 Dan is het overday oats haha! 😂