18 Reacties
10 dagen geleden
Herken het niet van de 18mnd want zover zijn we nog net niet, maar onze dochter dat dit precies hetzelfde bij 14mnd. Hebben toen ook echt van alles geprobeerd en het enige wat het opleverde was als nog een overstuur kind en een hoop frustratie voor onszelf. Toen hebben we haar een aantal avonden/nachten op rij gewoon mee terug naar beneden genomen en even laten spelen tot ze weer in haar ogen wreef. Na drie keer was het over.
10 dagen geleden
Hier precies hetzelfde.. ook al iets langer dan een week wakker ‘s nachts en keihard huilen en ze wil dan echt niet meer in haar eigen bedje slapen.. heb haar vannacht ook geprobeerd te laten huilen en om de zoveel minuten heen te gaan maar het gaf niet en maakte haar alleen maar meer overstuur. Bij ons in bed is het enige dat helpt en ook dan word ze zeker nog een keer wakker 🙂↕️ helaas geen tips maar wel herkenning dus ik lees graag mee..
10 dagen geleden
Reactie op Shannonjck
Hier precies hetzelfde.. ook al iets langer dan een week wakker ‘s nachts e ...
Mijn dochter is vandaag precies 17 maanden en ik las dat slaapregressies te maken hebben met ontwikkelingen dus niet precies op 18 maanden maar het dus ook eerder of later kan zijn dus het kan zeker wel de regressie zijn dat denk ik hier ook..
10 dagen geleden
Hier ook sinds deze week drama. Nog nooit wakker geweest sinds 6 weken van 10 tot 7 en vanaf 4 maanden van 7 tot 7/8. Nu al de hele week of om 03:00 of 05:00 of 07:00 er is geen pijl op te trekken. Hier is het ook duidelijk verlatingsangst verder krijgt ze de laatste kiezen en is neusverkouden met hoesten. Normaal jammerde ze ook wel eens een minuutje in de nacht maar sliep dan zo weer verder. Dit is echt schreeuwen. Tussen ons in slaapt ze soort van verder maar is dan ook vroeg weer van de partij. Ik wil dit ook niet wennen. Dus ik kwam vannacht uit mijn werk om 02:00 en ik hoor buiten al geschreeuw. (Balen ik dacht lekker douchen en naar bed na een lange week. 😅) eerst een uur proberen te sussen en even bij me nemen. Toen heb ik het matras van boven gehaald en naast het ledikant neergelegd. Ze ging gelijk liggen en heeft tot nu toe geslapen. Ik heb nog een paar keer proberen te ontsnappen maar als ik al de kant van de deur op ademde had ze het door (HOE DOEN DE DAT? In het pikkedonker). Voor nu dus maar even zo dan slaap ik in ieder geval beter dan dat ze direct naast me ligt haha.
Ik weet ook even niet wat nu de beste methode is om hier mee om te gaan en wil ook geen dingen gaan wennen.
Succes iedereen. 😆
10 dagen geleden
Reactie op Littl-one
Dr is ook nog een sprong 10 deze periode.. 🙈
Wij zijn daar al officieel uit maar het blijft 🤓
9 dagen geleden
Sprong 10 zou het inderdaad misschien wel mee samen kunnen hangen, we merken wel dat ze veel leert nu. Ze snapt veel meer woorden en kan zich zelf ook steeds beter duidelijk maken.
Maar ooooh kunnen die nachten dan nier gewoon enigszins oké blijven? Gisteren wilden we vroeg slapen maar zijn we van 9 tot 11 bezig geweest om haar weer rustig in slaap te krijgen. En daarna van 2 tot half 6.... gepaard met heeeel hard krijsen. Ze wil bij je zijn, maar ook weer niet. We snappen er niets meer van
8 dagen geleden
Hier is het ook al 2 weken aan de gang. Als mijn man hem uit bed haalt dan valt hij meteen rustig in slaap op zijn schouders.
Mijn man heeft ook al vaak met hem beneden geslapen zodat iedereen een beetje zijn rust heeft, hij blijft anders toch gillen en krijsen tot je hem bij je neemt.
Af en toe slaapt hij ook tussen ons in maar vaak begint hij dan handen te klappen, te brabbelen of te woelen en dan gaat mijn man dus maar met beneden slapen.
8 dagen geleden
Onze dochter zit er ook midden in wat is dit toch een rot fase ,
In de avond kei hard huilen tot krijsen toe. In de nacht ook , heb ze bij ons in bed gelegd dan was het goed. Zojuist wakker kei hard huilen.
Ze zit nog in sprong 10 , dus hopelijk gaat dit snel over. Je word wel vermoeid door. Ze sliep altijd kei goed en door en sinds 1.5 week alleen maar rot nachten, ze heeft 1 nacht goed doorgeslapen
8 dagen geleden
Reactie op Eefx94
Onze dochter zit er ook midden in wat is dit toch een rot fase ,
In de avo ...
Hier ook ( wel ziek ) maar zodra die wakker ook is alleen maar huilen huilen huilen.. wil alleen bij mij op schoot zitten en dan rustig bij m’n vriend helemaal overstuur.
Echt pfoe.. herkenbaar voor iemand? Gewoon niet tevreden.. kiezen komen ook nog is door , 39 graden koorts momenteel.. maakt wss groeispeurt mee.. tis niet makkelijk op ‘t moment
8 dagen geleden
Reactie op devidevries
Hier ook ( wel ziek ) maar zodra die wakker ook is alleen maar huilen huile ...
Oh hou op.. Ik heb 2 kinderen die zo zijn.. Wat een gedoe soms.. Papa word er gewoon boos van.. En ik kan niets doen omdat er 2 kinderen aan mij vast geplakt zitten.. Vooral de nachten zijn zwaar, de jongste wil 's nachts alleen maar mama.. Komt papa is 't echt totaal overstuur huilen. Kom ik in beeld, en 't is meteen rustig. 🥴 🥴
8 dagen geleden
Reactie op Littl-one
Oh hou op.. Ik heb 2 kinderen die zo zijn.. Wat een gedoe soms.. Papa word ...
Ja terwijl als die beter is en dan bij mij juist heel huilerig en hangerig zodra ik ook binnen kom en hij is bijv met oma..
Of bij mij alleen maar hangen en als papa binnen komt opeens zelf spelen
8 dagen geleden
Reactie op Eefx94
Nou ind het is echt een. Rot fase, overdag merk ik niks aan der vooral in ...
Jaa hier ook, overdag gaat het redelijk, wel veel driftbuien als iets niet lukt of als ik nee zeg op iets wat niet mag, maar ze leert hier ook veel. Probeert ook steeds meer. En dat komt er dan snachts allemaal uit😖
8 dagen geleden
Hier zondag op maandag een nachtje doorgeslapen tot 6:00 maar afgelopen avond huilend wakker; ziek en gespuugd in der bedje zo zonde.. hopelijk gaat het bij iedereen gauw weer beter 😪