Hoi!
Ik heb eigenlijk even 2 vraagjes/dingetjes..
Mijn zoontje (3-7-23) is een lastige ontbijter. Elke ochtend smeer ik hem een broodje met een kop thee met melk of alleen melk. Het drinken is geen probleem en de eerste paar hapjes brood pakt hij zelf alleen daarna kan hij het niet meer wachten en wil spelen terwijl ik hem dan ondertussen af en toe een stukje brood in z’n mond stop.. tips?
En dan het luier verschonen en afdrogen etc. Wat een hel is dat! Haha meneer blijft met geen mogelijkheid liggen (gaat rollen, zitten of kruipt weg) al geprobeerd hem van alles te geven maar dat is dan 3 seconden leuk.. erg frustrerend!
Hopelijk hebben jullie de gouden tip!
Liefs
Dat heb ik dus geprobeerd.. maar mijn zoontje moet gigantisch kokhalzen van ...
Wij geven onze dochter ‘s ochtends pap van de Albert Heijn, van 12 mnd+ met melk. De ene ochtend eet ze beter dan de andere, maar omdat het een fijne structuur heeft eet ze het wel op. Misschien kan je dat nog proberen?
Bij ons (tweede kindje) ook een 'slechte' ontbijter. Soms echt maar 1 hapje. Wij laten het er dan in principe gewoon bij(Soms kan ik het niet laten en voer ik hem een beetje) Als ze goed groeien is alles met eten eigenijk gewoon prima.
Luierbroekjes!
Bij ons (tweede kindje) ook een 'slechte' ontbijter. Soms echt maar 1 hapje ...
In de nacht heeft hij wel een luierbroekje van pampers aan.. ivm veel plassen. Maar vind de luierbroekjes van de Kruidvat niet zo fijn! En om voor de hele dag pampers te doen wordt me een beetje te duur 🙈