5 Reacties
3 jaar geleden
Misschien adem je verkeerd? Daar kun je hartkloppingen van krijgen. Dat had ik tijdens mijn burnout. Op de 茅茅n of andere manier ademde ik heel hoog en oppervlakkig.
Bij de fysio heb ik toen ademhalingsoefeningen geleerd. En sinds ik laag door mijn buik adem heb ik weinig hartkloppingen meer gehad.
Die ademhalingsoefeningen heb ik tijdens de laatste bevalling ook heel wat aan gehad tijdens de wee毛n.
Maar ik moet zeggen dat als ik de trap op loop of te snel loop ik ook snel buiten adem ben en mijn hart ook wel weer een paar tellen voel kloppen. Maar dat is dan snel weer over.
3 jaar geleden
Heb ik ook gehad als ik wakker werdt en uit bed wil gaan. dan krijg ik het. Zelf even benauwd maar heb daar ookal eens voor gehoord maar sinds ik nu elke dag in de buitenlucht wandel gaat dit veel beter ik let ook meer op men ademhaling sinds dien ook veel beter.
3 jaar geleden
Ik heb hier ook last van. Voor een deel komt het ook door hooikoorts/allergie. Ik weet soms niet meer waar ik het moet zoeken van benauwdheid, maar dan is m'n zuurstofgehalte nog prima. Het zal er wel bij horen. 馃し