15 Reacties

2 jaar geleden

Eerst 1 dag koorts en bij de 2e avond koorts en de ochtend er na verhoging. Na paracetamol zetpil en we hadden weer een vrolijk spelend kindje

2 jaar geleden

Gisteren heeft onze zoon de tweede vaccinatie gehad. Bij de eerste keer had hij wat verhoging en sliep ie wat meer. Nu lijkt ie nergens last van te hebben

2 jaar geleden

Hier was de eerste vaccinatie een dagje verhoging en meer slapen en dat was het. Net de tweede vaccinatie gehad en meerdere dagen echt koorts, veel huilen en veel ongemak. Hierna is ook het hele gezin geveld door de griep dus misschien had dat er ook mee te maken!

2 jaar geleden

Hier ook gister tweede gehad en alleen wat meer slapen. Snachts ook ineens 6 uur achter elkaar weer ipv om de 2 uur wakker hihi voordeeltje.

2 jaar geleden

Dag zelf nergens last van, dag erna op de kdv alleen maar geslapen.

2 jaar geleden

Hier een stuk milder dan bij 3 maanden. Wel een beetje verhoging en mopperig, maar al met al viel het reuze mee. Ook de prikjes zelf minder hard huilen. Waarschijnlijk doet het nu minder pijn vanwege meer spek aan de beentjes 😌

2 jaar geleden

Mijn meisje had er enorm veel last van. Koorts en de hele middag krijssen. Maaarrr wel voor het eerst de nacht doorgeslapen. Bij der 1e vaccinatie had ze nergens last van.

2 jaar geleden

Hier gister de tweede vaccinatie gehad en helaas heeft hij er veel last van deze keer! Maar zoals hier te lezen reageert elk kindje er weer anders op!

2 jaar geleden

Hier helemaal niks.. nul last.. maar ook niet van de eerste prikjes

2 jaar geleden

Van de eerste prikjes was ie een dagje wat humeurig. Na de tweede prikjes had ie een ietsiepietsie verhoging. We hebben toen 1 zetpilletje gegeven voor het geval het erger zou worden, maar hij heeft er qua eten/slapen/lachen echt geen last van gehad en is gewoon de hele tijd vrolijk gebleven.

2 jaar geleden

Eerste vaccinatie beetje verhoging en volgende dag helemaal de oude. Tweede vaccinatie was een week geleden, vooral veel geslapen en geen verhoging.

2 jaar geleden

1e x alleen beetje verhoging volgende dag over 2e x echt niet lekker ook verhoging, hangerig, slecht drinken en veel slapen.

2 jaar geleden

Reactie op Np22

1e x alleen beetje verhoging volgende dag over 2e x echt niet lekker ook ve ...
Hier prescies het zelfde.. gister z’n 2e vaccinatie gehad. Wilt alleen maar op me liggen. Verhoging en niet veel willen drinken..

2 jaar geleden

Reactie op Nancyanna

Hier prescies het zelfde.. gister z’n 2e vaccinatie gehad. Wilt alleen maar ...
Ja hier heeft het echt wel 3 dagen geduurd naar mijn idee nu is ze gelukkig weer helemaal opgeknapt. ❤️ Beterschap.

2 jaar geleden

Remy heeft vandaag zijn 2de vaccinatie gehad. Hij is wel een beetje verdrietig. Hij slaapt nu in mijn armen maar als ik beweeg begint hij te huilen.