29 Reacties

3 jaar geleden

Dit was met 25+4 weken.

3 jaar geleden

Hier werd met 1 kindje gezegd 25 weken het beste is kan verschilde zijn per echo gebeuren ik kan je alleen van 25 weken laten zien

3 jaar geleden

Reactie op MelanieJR

Dit was met 25+4 weken.
WAAUUUWWW WAT SUPER MOOI 😍! Heb je hiervoor veel gedronken zo iets las ik ook?

3 jaar geleden

Dit is vandaag met 26 weken! 🥰

3 jaar geleden

Reactie op ValerieThiago

Dit is vandaag met 26 weken! 🥰
Wauuuuw wat geweldig om te zien! 🥺🥰 had je veel gedronken voor de echo?

3 jaar geleden

Reactie op odessa25

WAAUUUWWW WAT SUPER MOOI 😍! Heb je hiervoor veel gedronken zo iets las ik ...
Dankjewel, we zijn er ook zeker super blij mee🥰 Ik heb niet meer dan gewoonlijk gedronken, maar ik drinks sowieso wel wat meer dan andere😅

3 jaar geleden

Reactie op odessa25

Wauuuuw wat geweldig om te zien! 🥺🥰 had je veel gedronken voor de echo?
Prachtig he! Zo leuk dat het kan. Ik had net een lunch op en 2 glazen gedronken, wel geplast maar maakte niks uit. Hij lag wel dicht tegen de placenta aan maar het is alsnog gelukt! 💜

3 jaar geleden

Dit was met 16+6 en ga rond de 32+ 3 weken weer

3 jaar geleden

Dit was met 24 weken ❤️

3 jaar geleden

Reactie op mootjuh1908

Dit was met 16+6 en ga rond de 32+ 3 weken weer
Ohhh wat geweldig om te zien dit zie je best wel goed ook!!! Dat stelt me enorm gerust. Ze zeggen met tweeling kan het dan niet meer omdat ze te dicht op elkaar liggen ik wilde graag rond de 28/29 weken zoiets. Wat prachtig om te zien dit. Bedankt voor delen en kijk uit naar de 32 weken echo als je die zou willen delen 🥰❤️

3 jaar geleden

Reactie op KarenRo

Dit was met 24 weken ❤️
Waauuuuwww wat prachtig!!! Ohhhh dat stelt me gerust al een mooi gezichtje hoor wauw. 🥰 bedankt voor delen

3 jaar geleden

Dit was gisteren met 28 weken🥰

3 jaar geleden

Reactie op Ieske16

Dit was gisteren met 28 weken🥰
Aahhhhhhh zooo liefffffff 🥺🥰 geweldig bedankt voor delen

3 jaar geleden

Hier een 3D echo gedaan met 25w 6dagen 🥹🥰

3 jaar geleden

Reactie op UnknownbabyNr1

Hier een 3D echo gedaan met 25w 6dagen 🥹🥰
Aahhhhhh hoe schattiggggg 🥺🥰 bedankt voor delen echt geweldig

3 jaar geleden

Onze kleine met bijna 23 weken. Op sommige plaatjes inderdaad aan de dunne kant maar helemaal niet eng en al een heel schattig rond kopje en neusje 🥰

3 jaar geleden

Reactie op beebje92

Onze kleine met bijna 23 weken. Op sommige plaatjes inderdaad aan de dunne ...
Aahhhhhhhh watttt lief dit 🥺🥺!!! Wat een dropje dat neusjeeeee geweldig. Dit geeft me echt geruststelling🥰 hartelijk dank voor delen.

3 jaar geleden

Ik heb met 22 weken 1 gehad en een herhaling met 27 weken gehad. Met 22 gaf ze aan dat het bij mij nog net wat te vroeg was en toen adviseerde zo om wat later terug te komen en die was veel beter gelukt. De ogen waren bij mij met 22 weken nog een beetje bol ofzo en ze gaf aan dat dit normaal was met dit termijn omdat dit kon komen door vocht ofzo iets. Ik ben echt week in verwachting van 1 baby en weet dus niet hoe het is met 2🙈

3 jaar geleden

Reactie op NiekjeNicole

Ik heb met 22 weken 1 gehad en een herhaling met 27 weken gehad. Met 22 gaf ...
Ahhh wat een mooie foto’s! 27 weken is inderdaad wel wat meer een duidelijk gezichtje. Ik wilde ook graag met 27 weken maar zag overal op internet dat met een tweeling dat te laat is en belde ook waar ik de echo ga doen en hun zeiden me 20/21 weken eigenlijk beste is voor tweeling. Terwijl ze niet echt groter zijn dan 1ling babys juist wat kleiner. Het heeft te maken dat ze dan de twee gezichtjes niet meer kunnen zien. Ik ben benieuwd het ziet er gelukkig niet eng uit de 22 weken. Hartelijk dank voor het met mij te delen wat een poepie 🥰

3 jaar geleden

Dit was vorige week met 25 weken, het kindje lag niet goed genoeg dus we mogen over 2 weekjes voor de herhaling 🥰