9 Reacties

6 maanden geleden

Ik zou gewoon andere beker proberen. Wij hebben de 360 beker maar lukt voor geen meter, vind het zelf ook echt geen makkelijke beker om uit te drinken. Terwijl hij wel perfect kan drinken uit rietjes beker, zijn drinkfles, en met hulp van open beker...

6 maanden geleden

Reactie op Ada3

Ik zou gewoon andere beker proberen. Wij hebben de 360 beker maar lukt voor ...
Welke rietjesbeker zou je adviseren?

6 maanden geleden

Reactie op Lippie91

Welke rietjesbeker zou je adviseren?
Wij hebben die van ezpz, ook de Tiny cup daarvan hebben we. Maar hebben ook andere rietjes beker die we gekregen hebben van iemand, denk van Kruidvat ofzo, en is ook best. Denk dat het niet super veel uitmaakt

6 maanden geleden

Dit is volgens mij normaal gedrag. Onze oudste deed het ook en nu de jongste weer. Maakt niet uit waaruit je het drinken aan biedt. Beetje deugniet gedrag en ontdekken. Wij gebruiken ook de 360 beker, soms open beker en veelal een rietjes beker.

6 maanden geleden

De 360 beker wordt hier ook nog niet altijd begrepen. Wij bieden een rietjesbeker aan van philips avent en dat gaat wel goed. Gastouder zei ook: er komt een moment dat ze het ineens begrijpen... maar zo ver zijn we nu nog niet.

6 maanden geleden

Reactie op Nvv10

De 360 beker wordt hier ook nog niet altijd begrepen. Wij bieden een rietje ...
Maar met de rietjesbeker spuugt ze de laatste slok ook net zo hard uit. Dat is echt een fase inderdaad denk ik!

6 maanden geleden

Hier laat hij nu ook alles uit ze mond lopen, ach met dit warme weer boeit het ook niet zo🤣. Maar enigste waar ik hem uit kan laten drinken is een open beker, voor de rest alle 10 soorten tuit rietjes enz bekers lijkt hij maar niet te snappen, en water uit ze melkfles accepteert hij ook niet. Dus heb nu maar zo'n 360 beker besteld kijken of dat wat word🤣

6 maanden geleden

Reactie op Nvv10

De 360 beker wordt hier ook nog niet altijd begrepen. Wij bieden een rietje ...
Wij waren ook begonnen met de 360 beker maar dat snapte hij echt niet. Vervolgens in het begin tuit als we lui waren 😅 en anders open beker. Dit ging best goed eigenlijk. Toen met rietje gaan proberen en dat ging makkelijk. Hij was ook al gewend aan knijpfruit. Een tijdje geleden vroeg ik uit wat voor beker hij eigenlijk dronk op de opvang en daar hadden de ook een 360 beker. Dus ik probeerde dat thuis vervolgens en inderdaad nu kon hij er mega goed uit drinken! Verder uit de open kleine beker doet mn zoontje ook vaak bewust wat bijten op de beker of alles eruit laten lopen. Hoort inderdaad bij het uitproberen. Maar ik heb er bij de 360 geen last van. Wel weer dat hij ermee op de tafel gaat slaan >.>

6 maanden geleden

Ons zoontje kon binnen 2 weken oefenen ineens keigoed en enthousiast uit zijn 360 beker drinken. Hij is zo trots als hij hem pakt en zelfstandig drinkt en kijkt naar ons voor erkenning. Hij straalt dan helemaal! Hij is ook heel speels en laat zoals je zegt regelmatig water uit zijn mond stromen of blaast belletjes en haalt andere gekke fratsen uit. Rond 1 jaar zijn ze nog druk op onderzoek onderzoek. Alles is interessant en moet uitproberen 🤣 Als je kindje genoeg vocht binnen krijgt hoeft het geen slecht teken te zijn.