15 Reacties
2 jaar geleden
Reactie op JYB
Nee bij mijn zwangerschappen niet meegemaakt.
Maar als jullie graag wilde ...
Ja dat gaan ze waarschijnlijk dinsdag doen. Maar ze ging er eerste instantie vanuit dat t dit weekend toch wel op gang zou komen. Maar helaas.
2 jaar geleden
Reactie op Shanna94
Bij mijn eerste had ik geen weeën ook nooit voorweeën gehad trouwens en had ...
Wat fijn dat t strippen geholpen heeft. Ik moet dus nu mn vliezen laten breken als hij zich niet meld. En hoor vaak dat er dan toch meer weeën stormen zijn dus daar zit ik niet op te wachten 😭
2 jaar geleden
Afgelopen woensdag bevallen en ik ben twee keer gestript, dinsdag ochtend en dinsdag avond en woensdag ochtend een ruime 3cm waarbij ik ook nog geen echte weeën had enkel harde buiken die geen zeer deden. Daarna vliezen gebroken wat niks deed en daarna 2x wee opwekkers waarna het begon met de pijnlijke weeën. Binnen 2 uur en een kwartier is ons zoontje geboren in bad!
Heel veel succes!!!! You can do it!
2 jaar geleden
Ik heb al een tijdje 2 cm wat niet doorzet wel 37+5 ik heb 18 de me keizersnede 🙆🏼♀️
2 jaar geleden
Herkenbaar, heel vervelend en frustrerend vond ik het. Ik ben 2x gestript en heeft ook niks gedaan. Uiteindelijk zijn met 40+3 mijn vliezen gebroken. Op zaterdagochtend “braken” m’n vliezen. Helaas had ik een hoge vliesscheur waardoor het allemaal nog steeds niet doorzette. Savonds heeft de verloskundige m’n vliezen aan de onderkant doorgeprikt en toen was ze er binnen 1,5 uur.
2 jaar geleden
Reactie op Hallo1234---
Herkenbaar, heel vervelend en frustrerend vond ik het. Ik ben 2x gestript e ...
Oef dan maar hopen dat ik niet voor morgen op die manier scheur, wist helemaal niet dat dat kon. Zo leer je weer dingen bij gaande weg 🙊.
Morgen worden mijn vliezen gebroken en dan kijken we hoe snel hij er is.
Wel echt belachelijk want ik moet van te voren 2 uur bellen om te kijken of er überhaupt een bed vrij is 🙈
2 jaar geleden
Reactie op Denice1992
Oef dan maar hopen dat ik niet voor morgen op die manier scheur, wist helem ...
Baalde er stiekem ook wel van! Zat de hele dag te wachten op weeën en die kwamen maar niet😅. Heel veel succes alvast! Heb vertrouwen in je lichaam! Vanaf dat moment kan het in ieder geval niet lang meer duren.
Echt? Dat is wel echt mega kort dag, ik duim voor je dat er een bed vrij is! Wat doen ze als alles vol ligt?
2 jaar geleden
Reactie op Hallo1234---
Baalde er stiekem ook wel van! Zat de hele dag te wachten op weeën en die k ...
Dan verplaatsen ze t naar de dag erna of donderdag. Maar langer wil ik niet wachten omdat ik zwangerschap suiker heb. Anders vraag ik of ik over geplaatst kan worden naar een ander filiaal(ziekenhuis) dus de placenta gaat ook harder achter uit dan de gemiddelde placenta . 🙈🙊 Maak me daar best zorgen over.