17 Reacties
één maand geleden
Haha wat een heerlijke titel: maar, ja hier ook. Vanochtend was het bijna 5.45 en ik deed echt een vreugdedansje🙈 Ik heb nog wel eens een paar keer gekeken wat er gebeurt als hij s avonds later gaat slapen, maar dat maakt echt niks uit. En zelfs met alleen 1 dutje van anderhalfuur overdag is dit gewoon z'n stijl. Tsja. Ik probeer maar gewoon even te accepteren dat er voorlopig weinig tijd voor mezelf is in de avonden, want om 8 uir lig ik al te 😴 Maar zo houd ik het wel vol.
één maand geleden
Ja 😅 en eigenlijk nog steeds 4x eruit momenteel door tandjes pijn. Er zijn wel periodes geweest dat het beter ging met slapen maar sinds de tanden door komen slaap ik nauwelijks meer.
één maand geleden
Reactie op Yan1
Hier ook al weken, nu nieuwe tactiek.. We geven een fles melk zelfstandig i ...
Hier geef ik dan ook flesje, maar meneer poept ook nog eens 9 van de 10 keer dan dus heeft weinig zin.
één maand geleden
Reactie op Ayla26
Haha wat een heerlijke titel: maar, ja hier ook. Vanochtend was het bijna 5 ...
Wij hebben exact dit!! Ook later slapen helpt niet en idd ook maar 1,5h dutje per dag. Het is echt slopend nu he. Snap er ook vrij weinig van.
10 dagen geleden
Reactie op julia12
Hoe gaat het nu dames? 😅 was het een ‘fase’? En zo ja hoe lang heeft dit g ...
Het is hier nog steeds gaande. Maar wij hebben van begin af aan alle sprongen en regressie maximaal gehad (6-8 weken 🫠😭😭) hoop echt dat dit snel over is. Ze is zo moe maar het lukt gewoon niet 😕
8 dagen geleden
Reactie op julia12
Hoe gaat het nu dames? 😅 was het een ‘fase’? En zo ja hoe lang heeft dit g ...
Stillll going strong helaas… zijn wat verschillende dingen aan het proberen maar niets lijkt te helpen. Vandaag was het weer 05.15 🥴. Hij zit nog steeds in zn sprong ook, dus hopen dat dat het is en dat hij toch wat later gaat komen.
8 dagen geleden
Still going strong! Maar we hebben sinds kort kaarsjes en kerstlichtjes om die lange donkere ochtenden wat feestelijker te maken hihi😌 En vanochtend was het 5.45! Nou had hij wel alsnog rond 1.00 gespookt, maar soms vind ik dat minder erg dan 4.30 op de klok zien staan en weten de dag gaat beginnen. We houden moedig vol!
5 dagen geleden
Nou hier kwam ze meestal rond 7 of ze nou doorslaapt of uren wakker is in de nacht, maar nu komt ze al een paar dagen rond 5.00 uur. Hoe laat gaan ze dan bij jullie een dutje doen? En ik vermoed dan nog 2 slaapjes toch? Hier zat ze eventjes op 1 slaapje, maar wellicht duurt der overgangsfase toch iets langer... Ik vind het best een gepuzzel soms!
2 dagen geleden
Hai mensen, hopelijk gaat het bij iedereen beter. Wij hebben denk ik wel 5/6 weken een lastige fase gehad met wakker worden tussen 04:30 en 05:30. Pfff. 1x zelf 03:45 en niet meer in slaap te krijgen. En nu, we hebben niets veranderd, wordt onze jongen alweer dagen wakker tussen 06:45/07:45 (ik klop het af haha). Wat een heerlijkheid..
één dag geleden
Onze 2 jongsten zijn altijd 05.30 wakker. Maar dat is er helemaal ingedrild van door de weeks. Dan moeten ze wel zo vroeg van bed.
Dus standaard in het weekend zijn ze ook zo vroeg. Als we ze laten liggen slapen ze soms wel weer en soms niet. Hangt er ook vanaf of hun buren, de grote broer en zus, ook vroeg wakker zijn en zitten te ouwehoeren.
We wachten met smart tot het pubers zijn en ze langer in bed blijven haha.