32 Reacties
2 jaar geleden
Zoontje is eind deze week 7 maanden, maar tot nu toe ook overal wat eerder mee.
Hier gaat het overdag met slapen ook al een tijdje wat slechter. Alleen korte slaapjes en na zijn middag slaap geen dutjes meer willen doen tot hij naar bed gaat (waardoor hij sommige dagen dan van 2 tot 7 wakker is. Nachten gingen eigenlijk nog redelijk, alleen nog wat vroeger wakker dan voorheen. Afgelopen nacht echter krijsend wakker geworden rond 1 en echt lange tijd ontroostbaar. of nouja in mijn armen in slaap vallen, maar dan bij wegleggen direct weer van voor af aan moeten beginnen omdat hij dan weer gelijk begon te krijsen.
Eigenlijk vrijwel alles van je foto speelt hier momenteel 😂
Hoop dat deze nacht eenmalig was 🤞🏼
Ik probeer hem gewoon zo veel mogelijk te volgen en me er niet te veel druk om te maken, want dat werkt toch alleen maar averechts.
2 jaar geleden
Hier toch wel echt bezig denk ik. Ze is nu al 3 ochtenden om half 6 wakker en ligt dan gewoon te spelen en lachen in bed. Normaal slaapt ze altijd tot half 8. Meestal valt ze dan nog effe 20 min in slaap gelukkig.
En dutjes overdag zijn weer echt dramaaa. 😅 Maar goed die zijn nooit echt goed geweest haha.
2 jaar geleden
Herkenbaar! Onze dochter is 7,5 m en volgens mij zitten we nu ook in deze sprong. Normaal slaapt ze in de avond door tot de ochtend
Maar nu op eens wakker in de nacht. En na het troosten wil ze absoluut niet in haar eigen bed terug. Ze ligt nu al 2 nachten tussen ons in.
2 jaar geleden
Volgens mij is het hier ook begonnen! Sowieso sprong 6 volgens de app maar denk nu ook de slaapregressie. Weigert het laatste dutje van de dag waardoor die kei moe is . Vervolgens ‘s nachts elke 2 uur kort huiltje, lijkt gewoon te slapen dan maar mama wordt er steeds wakker van😅
2 jaar geleden
Reactie op Np22
Hier wordt de ochtenddut nu ook geweigerd ze houdt het dan gewoon 5 uur vol ...
Laatste tijd is het hier echt max half uur slapen (per dutje) overdag en gister heeft hij een mini middagdut gedaan en geen namiddag dit en was bij gewoon meer dan 6 uur wakker, met in totaal dus niet eens een uur over de hele dag slaap 🤯
Gelukkig gaan de nachten wel weer goed, dus het is wat het is 😂
2 jaar geleden
Reactie op Doppiej
ik geloof dat wij ook in de slaapregressie zijn aangekomen, nu ongeveer 7,5 ...
Hier precies het zelfde… hield het vanacht een uur vol , en 5 min valt die weer slaap dan weer 10 min brabbelen dan weer slapen voor
5 min en dat een uur lang😂 dacht dat met volle maan te maken had
2 jaar geleden
Reactie op Doppiej
ik geloof dat wij ook in de slaapregressie zijn aangekomen, nu ongeveer 7,5 ...
Wat doe jij als ze zo kletst?
2 jaar geleden
Reactie op Doppiej
negeren en intern giechelen😂 ze valt uiteindelijk weer in slaap. huilen ge ...
Je doet niet speentje in
2 jaar geleden
Reactie op Doppiej
hoe gaat het bij jullie? hier weer uit bed gepakt vanwege huilen, arm ding ...
Ah en hoelaat begint dat dan? 😞 hier opeens net om 5:25 huilen en dat is echt ook nooit
2 jaar geleden
Hier gaat het sinds een paar dagen weer goed bij oma gister zelfs 3 uur geslapen (bij mij dus nooit 😝) hier gelukkig nog nooit slechte nachten gehad lijkt me heel erg pittig sterkte allemaal. Vandaag zag ik ook dat haar boventanden door zijn dus hopelijk brengt dat ook wat meer rust.
2 jaar geleden
Reactie op DVRIES81195
Ah en hoelaat begint dat dan? 😞 hier opeens net om 5:25 huilen en dat is e ...
Gelukkig wel weer gaan slapen na 25 min stilliggen tot 7:15