14 Reacties

3 maanden geleden

Mijn zoontje zit ook in sprong 9 en sinds 2/3 weken gaat hij huilen als ik zeg nee. Echt overstuur huilen met flink wat tranen. Geen idee ook waar dat vandaan komt

3 maanden geleden

Onze dochter een maandje ofzo geleden (begin sprong 9) ook ineens keihard krijsen en brullen met echte tranen als ze ergens niet bij kan / mag hebben / niet lukt / niet snel genoeg gaat voor haar zin / en noem maar op! Paar weken ongeveer denk ik, toen was het gelukkig weer over :-)

3 maanden geleden

Hier ook enorm herkenbaar! Maar mijn meisje is al een week uit de sprong en het is nog steeds af en toe. Als ze iets niet mag of als iets niet lukt is het huis te klein 🙃

2 maanden geleden

Heel herkenbaar! Alles wat niet mag of niet lukt driftig!! En keihard huilen of speelgoed weggooien.

2 maanden geleden

Herkenbaaaaar. Echt leuk die dreumes tantrums🤣🤡

VRIEND

2 maanden geleden

Hier heeft onze dochter dit al vanaf 9 maanden… Nu sinds een maand wel heftiger door zich helemaal te laten vallen op de grond en te gaan trappelen met haar voeten en ons te slaan. Het hoort erbij. Emoties zijn te groot voor dat kleine lichaampje en ze weten dan niet zo goed wat ze moeten doen. Vooral proberen zelf rustig te blijven en uit te leggen waarom iets niet mag maar ik laat haar altijd maar even liggen trappelen 🙈

2 maanden geleden

Sprong 9 was niet leuk 🙈🤣

2 maanden geleden

Ik vind sprong negen ook best pittig . Hij is intens in alles intens lief maar ook mega druk , driftbuien . Ben soms om 10 uur al kapot van de dag . En we zitten ook tussen soms 2 soms 1 slaapje in . Is echt door bikkelen .

2 maanden geleden

Reactie op devidevries

Heel herkenbaar! Alles wat niet mag of niet lukt driftig!! En keihard huile ...
Hier precies hetzelfde 🫠😂

2 maanden geleden

Zijn er kindjes die ook weigeren om in de kinderstoel te zitten tijdens het eten?! Ze word enorm boos en raakt daarna ook overstuur.. eenmaal uit de stoel is het weer oké 🤔

2 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Zijn er kindjes die ook weigeren om in de kinderstoel te zitten tijdens het ...
Ja hier, wij achtervolgen hem nu dus door de kamer met zijn eten 🙈 met onze dochter ook gehad op deze leeftijd en die eet nu gewoon netjes aan tafel dus vind het wel prima zo 😉

2 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Ja hier ook, en opeens in de auto stoel als we de auto in gaan.. dus neem nu een speeltje mee om hem af te leiden 😅

2 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Oh hier was dat dus ook een week of twee. Pff heb haar toen haar bordje eten op de salon tafel gezet. Ging ze spelen en tussendoor eten.. nu kan ze weer in de kinderstoel

2 maanden geleden

Reactie op Shannonjck

Yes hier ook heel vaak . Sws gaat eten weer even wat minder . Maar komen ook twee hoektanden door .